Компанія Spotify вперше відзвітувала про прибутковість за повний рік, чистий прибуток музичного стрімінгового гіганта склав €1,14 млрд (близько $1,18 млрд), у порівнянні з €532 млн у 2023 році. Про це пише The Wall Street Journal.
Профіт Spotify у четвертому кварталі склав €367 млн, або €1,76 на акцію, порівняно зі збитками €70 млн торік. Як пише видання — це ознака того, що компанія перейшла від багаторічних інтенсивних інвестицій і перетворитися з потокового музичного сервісу з низькою рентабельністю на аудіокомпанію з повним спектром послуг.
Ось інші ключові моменти з прибутку Spotify за четвертий квартал:
- Виручка зросла на 16 % до 4,24 млрд євро, перевищивши прогноз.
- Валова маржа у 32,2 % перевищила прогноз.
- Кількість преміумпідписників зросла на 11 % до 263 мільйонів, що також перевищило очікування.
- Середній дохід на одного користувача від підписки зріс на 5 % до €4,85 завдяки підвищенню цін.
Щомісячна кількість активних користувачів зросла на 12 % до 675 мільйонів — це найсильніший четвертий квартал в історії компанії. Цього року акції Spotify зросли на 20 %.
Spotify вийшов на біржу майже сім років тому та заявив інвесторам, що надаватиме пріоритет зростанню, а не прибуткам, щоб зарекомендувати себе як домінуючий сервіс потокового аудіо.
Витративши понад $1 млрд на подкастинг і зіткнувшись з тиском інвесторів щодо отримання прибутку, компанія у 2023 році перемикнула свою увагу на контроль витрат і звільнила близько п’ятої частини своєї робочої сили.
Минулого року Spotify підвищив ціни на підписку в багатьох регіонах світу, в тому числі вдруге у США, що ще більше збільшило її дохід. Керівники пообіцяли стабільні прибутки минулого року, просуваючи аудіокниги.
Нагадаємо, стримінговий сервіс Spotify виплатив $10 млрд музичній індустрії у 2024 році. Або $60 млрд із моменту свого заснування.