Неправильні рахунки за світло приходять на пошту: українцім пояснили, як це виправити
Неправильні рахунки за світло приходять на пошту: українцім пояснили, як це виправити

Неправильні рахунки за світло приходять на пошту: українцім пояснили, як це виправити

Українці можуть отримати некоректний рахунок за спожиту електроенергіюлише у рідкісних випадках.

Про це попередили у прес-службі ДТЕК. Основною причиною цього є несправність електролічильника, який неправильно фіксує показники споживання. Проте це не завжди так.

Щоб уникнути помилок у нарахуваннях, необхідно щомісяця своєчасно передавати показники лічильника.

У компанії ДТЕК наголошують, що лічильники, як і будь-які технічні пристрої, можуть виходити з ладу. Це може призвести до неправильного обчислення спожитої електроенергії та, як наслідок, до помилок у рахунках.

Електролічильники вимірюють спожиту електроенергію у кіловат-годинах або ампер-годинах. Для МТХ-лічильників використовуються такі позначення:

  • "1.8.2" – тариф "день",
  • "1.8.1" – тариф "ніч",
  • "1.8.0" – загальний обсяг споживання.

Саме ці показники потрібно передавати кожного місяця, щоб уникнути завищених рахунків. Щоб визначити, чи працює лічильник неправильно, зверніть увагу на такі ознаки:

  • зупинка підрахунку кіловат-годин,
  • на дисплеї з'являється помилка,
  • неправильна дата та час,
  • горять індикатори.

ДТЕК попереджає: не намагайтеся ремонтувати лічильник самостійно, оскільки це може бути небезпечно. Замість цього подайте заявку та дочекайтесь майстра.

Останні новини України:

У одному з українських міст планують обмеження теплопостачання: відомо, кому слід бути готовими.

Тариф на воду підвищили, проте не для всіх: кому доведеться платити за новою ціною.

Українцям озвучили тариф на електроенергію з 1 березня: відомо, скільки коштуватиме 1 кВт*год навесні.

Джерело матеріала
loader