Opel провела випробування нового гібридного автомобіля Grandland Plug-in Hybrid в комплектації GS, щоб з’ясувати, який запас ходу може забезпечити це авто у реальних дорожніх умовах. Як з’ясувалось, цей плагін-гібрид зміг на 24% перевершити показники за циклом WLTP.
Отже, за офіційним тестовим циклом WLTP, Grandland Plug-in Hybrid пропонує комбінований запас ходу до 897 км, з яких до 87 км ─ чисто електричні. Керівництву компанії було цікаво, чи зможе кросовер з повним баком палива та повністю зарядженою батареєю (17,9 кВт·год) подолати дистанцію у 1000 км. Щоб умови тестування не здавалися занадто легкими, перевірку проводили в холодну пору року.
У той час як запас ходу за циклом WLTP визначаються при температурі близько 23 градусів Цельсія, новий плагін-гібрид Grandland вирушив у дорогу вітряним і дощовим січневим ранком при 11 градусах Цельсія. Наприкінці тесту температура впала до 4 градусів Цельсія. Відповідно до сезону, тестування відбувалося на 19-дюймових зимових шинах замість літніх шин з меншим опором коченню та в повністю укомплектованій комплектації GS.
Гібрид тестували типовими маршрутами для поїздок на роботу з району Рейн-Майн навколо Рюссельсхайма та Франкфурта до району Рейн-Неккар і назад. Маршрути включали ділянки автомагістралі з вільним рухом, з пробками та рухом у годину пік, а також заміські дороги та міський рух, включаючи зупинки на світлофорах ─ тест у реальних умовах, який відображає справжні щоденні потреби багатьох водіїв службових автомобілів. Оцінка запасу ходу проводилося до тих пір, поки не спорожніють паливний бак і батарея. Тестування відбувалося у чотири етапи (з перервами, щоб відповідати вимогам законодавства щодо дотримання часу водіння).
Результат, або відстань, яку подолав Grandland, перевершив очікування команди Opel. Автомобіль сукупно подолав 1115 км при середній швидкості 80 км/год. З них гібрид проїхав трохи більше третини загальної відстані (380 км) виключно на батареї, тобто без локальних викидів. Такий електричний запас ходу вдалося досягти завдяки рекуперації енергії під час гальмування. Під час тестування автомобіль продемонстрував високоефективне загальне середнє споживання 4,6 літра палива на 100 км. Для довідки, силова установка Grandland Plug-in Hybrid має потужність 143 кВт (195 к.с.) та 350 н-м максимального крутного моменту.
Ціна нового Opel Grandland Plug-in Hybrid починається з €40150.
Джерело: stellantis