![Червоні поворотники та сертифікація: експерт розповів про нюанси реєстрації американських авто в Україні](https://thumbor.my.ua/Vc-G3uhbvXzEFd1551T0NP_8y6A=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F07af7b72c096900fe07e98a55fbdfb33.jpg)
Червоні поворотники та сертифікація: експерт розповів про нюанси реєстрації американських авто в Україні
Експерт розповів про нюанси реєстрації американських авто в Україні.
Як передає "Хвиля", про це розповів автомобільний експерт Євген Єрмолов в ефірі з Юрієм Романенком.
Власники автомобілів зі США стикаються з рядом особливостей під час отримання сертифікації в Україні. Вартість цієї процедури відрізняється від сертифікації європейських авто, оскільки американські машини мають низку технічних відмінностей від прийнятих в Україні стандартів.
"Американські машини загалом не зовсім підходять під наші вимоги. У них червоні покажчики поворотів, спідометр у милях, клімат-контроль у Фаренгейтах, фари налаштовані не так, як у європейських авто – вони засліплюють водіїв. Також може бути невідповідне маркування на склах або неприйнятне тонування. Загалом, дуже багато нюансів", – пояснив експерт.
Водночас Єрмолов зазначає, що ці особливості не стають перешкодою для отримання сертифікації: "В принципі, на це все закривають очі. І державі вигідно, і нам вигідно – просто всі платять трохи більше, але отримують сертифікат".
![Перереєстрація авто](https://thumbor.my.ua/NI2LxLioe2FIECur-ad7cb4KEb4=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F6f429d5d3fe9f898350530e8ccc23113.jpg)
Цікавим моментом є те, що поширена думка про обов’язкові червоні поворотники на американських авто не зовсім відповідає дійсності.
"В Америці взагалі не регламентовано, якими мають бути поворотники. Побутує думка, що в США вони обов’язково червоні. Насправді, там дозволені будь-які. Є машини і з жовтими, і з червоними поворотниками", – пояснив експерт.
Як приклад Єрмолов наводить різні підходи виробників: "Німецькі бренди адаптують авто під ринок, а, наприклад, Nissan продає машини з жовтими поворотниками. Це бюджетний бренд, і всіх усе влаштовує".
Експерт підкреслює, що процес отримання сертифікації для американських авто добре відпрацьований: "Сотні машин ввезені в Україну, усі отримали номери, проблем немає". Більше того, поки в країні немає обов’язкового техогляду, питання кольору поворотників залишається формальним.
Сертифікація – це один із етапів оформлення авто після розмитнення. За словами експерта, на постановку на облік дається 10 днів, але якщо авто потребує ремонту, цей термін можуть продовжити: "Якщо потрібно ремонтувати, ви, звісно, не встигнете, але штрафувати за це ніхто не буде. Єдине – їздити на авто не можна".
Важливо зазначити, що в Україні не можна їздити на американських авто з оригінальними номерами: "На американських машинах у нас їздити не можна, тому що номери, які на них є, не мають жодного відношення до наших баз даних і дозволу на пересування територією України".
У разі затримки з реєстрацією через ремонт експерт радить просте рішення: "Відремонтуєте, потім у МРЕО напишете заяву, що не змогли вчасно через довготривалий ремонт – проблем не буде".
Сертифікація проводиться безпосередньо у сервісних центрах, а її вартість залежить від особливостей конкретного автомобіля.
Ці нюанси сертифікації – частина загального процесу оформлення авто зі США, який також включає розмитнення та реєстрацію. За словами Єрмолова, попри всі особливості, процедура відпрацьована і не створює значних проблем для власників американських авто.
Раніше повідомлялося, що водіїв можуть позбавити прав за звичку "блимати" фарами.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)