Попри війну, яку розпочала РФ, українці мають платити за житлово-комунальні послуги. Зокрема, треба оплачувати воду та опалення, а також передавати показники лічильників. У «Центр комунального сервісу» (ЦКС) розповіли, як киянам передати показники лічильника тепла та водомірів, пише КМДА.
Коли треба передавати показники лічильника тепла та води
ЦКС пояснили, що з у Києві з 5 до 28 лютого включно триває період передачі показників вузлів розподільного обліку води й тепла (квартирних лічильників).
«Якщо споживачі встановили бойлер і не користуються послугою з постачання гарячої води, вони обов’язково мають щомісяця подавати показання приладів обліку, навіть якщо дані не відрізняються від попередніх», – йдеться у повідомленні.
Як киянам передати показники лічильників води і тепла
Передавати показники можна дистанційно через:
- особистий кабінет споживача на платформі ЦКС;
- особистий кабінет на сайті «Київтеплоенерго»;
- особистий кабінет на сайті «Київводоканалу»;
- мобільний додаток «Комуналка»;
- телефон Call-центру: (044) 247-40-40, 099-247-40-40 (Vodafone), 093-247-40-40 (Lifecell), 096-247-40-40 (Kyivstar);
- безкоштовну телефонну лінію: 0-800-404-407 (з мобільного);
- чат-бот Viber та Telegram для передачі показань квартирних лічильників;
- додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів.
У ЦКС зауважили, що окрім передачі показників лічильників, кияни можуть подавати пакет документів про проведену повірку, заміну чи встановлення лічильника для його подальшого взяття на абонентський облік.
Раніше ми писали, як передавати показники лічильника світла.