Як пікап Subaru обійшов американські ввізні мита
Як пікап Subaru обійшов американські ввізні мита

Як пікап Subaru обійшов американські ввізні мита

Компанія Subaru з 1978 по 1994 випускала пікапи BRAT (Bi-drive Recreation All-terrain Transporter), що переводилося як «повнопривідний транспортний засіб для відпочинку на природі».

Ці японські машини призначалися виключно для експорту до Північної та Латинської Америки, Австралії, Нової Зеландії та Європи. Цікаво, що у США автомобілі постачалися з двома додатковими пластиковими сидіннями, встановленими прямо у вантажній платформі – спинками до руху. Таким чином вдалося позиціонувати автомобіль як легковий і обійти ввізне мито в 25%, введене США на імпорт вантажівок у відповідь на європейські мита на американську курятину.

Пікап Subaru BRAT був побудований на моделі Leone, що добре видно на передній частині кузова, та випускався у двох генераціях. Повний привід, включаючи режим з пониженим рядом, і дорожній просвіт в 226 мм забезпечували машині відмінну прохідність на бездоріжжі. Під капотом встановлювалися опозитні двигуни робочим об’ємом 1,6 л та 1,8 л, потужністю від 67 к. с. Останній пропонувався ще й у турбованому, 95-сильному варіанті. Витрата пального в комбінованому режимі варіювалася від 7,6 до 8,7 л на 100 км.

Як пікап Subaru обійшов американські ввізні мита - Фото 1

Subaru BRAT на вулицях Гетеборга, 2001 р. Фото Леоніда Гоголєва

У США експорт пікапів Subaru BRAT припинився в 1987 році, а на інші ринки машини поставлялася аж до закінчення виробництва в 1994 році. За весь час було виготовлено понад 100 тис. од.

До речі, одну з машин кореспонденту «Автоцентру» вдалося сфотографувати на вулицях Мельбурна у 2010 році (див. фото у заголовку).

Джерело матеріала
loader
loader