![PlayStation Network знов працює — Sony компенсувала збій лише підписникам Plus](https://thumbor.my.ua/sl4OM2w2ldfqAIAsEfH3vRsOg6Y=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fc62e9e45c058f4ad82ad9dae8ac9c2d8.jpg)
PlayStation Network знов працює — Sony компенсувала збій лише підписникам Plus
Кидайте все, сідайте грати — PlayStation працює у повному обсязі після майже доби офлайну. Як компенсацію, Sony «дарує» +5 днів обслуговування Plus.
Згідно з офіційною сторінкою статусу, усі сервіси PlayStation працюють нормально.
![PlayStation Network знов працює — Sony компенсувала збій лише підписникам Plus](https://thumbor.my.ua/OcsQvO_Jmdc6s9qwad-VOb1u1WU=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fc69422bebb49651876b87608b3122108.png)
Офіційний акаунт X повідомляє:
Network services have fully recovered from an operational issue. We apologize for the inconvenience and thank the community for their patience. All PlayStation Plus members will automatically receive an additional 5 days of service.
— Ask PlayStation (@AskPlayStation) February 9, 2025
«Мережеві служби повністю відновилися після проблеми з роботою. Просимо вибачення за незручності та дякуємо спільноті за терпіння. Усі учасники PlayStation Plus автоматично отримають додаткові 5 днів обслуговування».
Однак користувачі не те щоб надто задоволені. Коментарі випромінюють спектр емоцій від легкого смутку до розпачу, записаного з використанням капслоку. Власники консолей переважно вважають подібні випадки неприпустимими, а компенсацію недостатньою — її фактично отримають лише підписники PS Plus.
«Думаю, я пропущу свої п’ять днів обслуговування і підпишуся на XBOX на місяць. Я ненавиджу XBOX. Але у них ніколи не було таких перебоїв, як зараз. 2011 рік. І 2025 рік. Візьміть себе в руки, Sony. XBOX прийде за вашим ланчем. Живий сервіс не працює, коли у вас немає сервісу».
«А як щодо нас, не членів Playstation Plus, ми взагалі щось отримуємо?»
«Що таке 5 днів сервісу?»
«Я не розумію. Який сервіс? Я плачу щомісяця. Тобто, коли я зрештою вирішу припинити платити, я отримаю п’ять додаткових днів?»
«Xbox надала б £10 якби їхні сервери «лежали» так само довго, як і ваші».
«Sony, я вже відкладаю гроші на комп’ютер».
«Я щойно купив Platinum Battle Pass за $40 і майже пропустив EXP Weekend у BlackOPS6. Мій вихідний день вчора був шансом підняти LVL до його закінчення. Тепер я, можливо, не зможу закінчити бойовий пропуск через відключення і не матиму $40».
Цей випадок змушує замислитися над більш глобальною проблемою — надійністю онлайн-сервісів та бібліотек. Шатдаун на добу — насправді не найгірший випадок. У результаті збоїв на видалених серверах користувачі потенційно можуть втратити дані. Або ж власник сервісу може вирішити, що він більше не надаватиме якісь послуги чи просто зачинити сервіс, і користувачі втратять ті чи інші можливості, або навіть файли.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)