Співавтор Diablo пояснив у чому головна проблема сучасних ARPG
Співавтор Diablo пояснив у чому головна проблема сучасних ARPG

Співавтор Diablo пояснив у чому головна проблема сучасних ARPG

Бревік є провідним розробником та дизайнером перших частин Diablo, а також керував створенням Diablo II. Він вважає, що багато сучасних ARPG занадто фокусуються на прискореній системі прогресу, постійних винагородах і швидкому знищенні ворогів, що призводить до втрати важливої складової жанру, розповідає 24 Канал.

Рольові ігри почали рухатися в бік того, що можна знищувати натовпи ворогів майже миттєво, отримуючи море винагород і підвищуючи рівень так швидко, що екран просто заповнюється предметами, які вас не цікавлять,
зазначив Бревік.

Розробник визнав, що навіть у першій Diablo було багато монстрів, але сучасні ігри перейняли неправильні уроки з класики. Саме відмінний темп гри допоміг Diablo II зберегти популярність на довгі роки.

Бревік переконаний, що головне задоволення в ARPG та MMO – це подорож, а не кінцева мета:

"Коли ви скорочуєте цю подорож, усе стає абсурдним", – наголосив він.

Після виходу з Blizzard у 2003 році Бревік працював над Hellgate: London та Marvel Heroes, заснував кілька студій і зараз очолює інді-видавця Skystone Games.

Джерело матеріала
loader