Експерти розповіли, чому українська соя має конкурентну перевагу на ринку ЄС
Експерти розповіли, чому українська соя має конкурентну перевагу на ринку ЄС

Експерти розповіли, чому українська соя має конкурентну перевагу на ринку ЄС

Європейський Союз за споживання 15-16 млн т сої на рік забезпечений власною сировиною лише на 5%. Споживання сої зростає, і там немає де взяти додаткові 7 млн га, щоб забезпечити потребу. Тобто ЄС залишатиметься постійним споживачем й імпортером не ГМ-сої та соєвого шроту.

Про це розповів партнер та генеральний директор Barva Invest Юрій Гаврилюк під час святкування Всесвітнього дня бобових в Україні.

У консалтингово-аналітичній компанії Barva Invest наголошують, що вирощування не ГМ-сої є конкурентною перевагою українського фермера. За даними аналітиків, попереднього сезону Україна експортувала до ЄС 1,2 млн т не ГМ-сої. Цього сезону розрахунок на 2 млн т.

За словами ключового менеджера із роботи з клієнтами Oleificio San Giorgio S.p.A, одного з провідних італійських переробників сої, Даніеле Маркоміна, українська соя вже зараз має значну конкурентну перевагу перед балканською завдяки чистоті та стабільній якості.

«Українська соя значно чистіша за продукцію з Балкан. Протеїновий рівень тут у середньому 33–35%, що трохи нижче, ніж у наших традиційних постачальників, але її перевага — стабільна якість і екологічність. Ми активно закуповуємо сертифіковану продукцію з України й плануємо розширювати співпрацю»,  зазначає Даніеле Маркомін.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua

Джерело матеріала
loader
loader