BYD представила свою нову вдосконалену систему допомоги водієві (ADAS) «Око Бога» (God’s Eye). Цікаво, що компанія обіцяє оснастити цією найновішою версією системи всі свої моделі, навіть найдоступніші. Це, очевидно, матиме величезний вплив на доступність передових функцій допомоги водієві у світі електромобілів.
Система «Око Бога» має три рівні, кожен з яких розроблений для різних моделей автомобілів і цінових категорій. Система початкового рівня God’s Eye C орієнтована на доступні автомобілі BYD, включаючи хетчбек Seagull, який коштує від 69 800 юанів (приблизно €8610) у Китаї. Ця недорога система використовує кластер з трьох камер за лобовим склом і працює на базі платформи DiPilot 100, що має обчислювальну потужність 100 TOPS. God’s Eye C також включає 12 камер (три з переднім оглядом, п’ять панорамних і чотири з круговим оглядом), п’ять радарів mmWave для сприйняття на 360 градусів і 12 ультразвукових датчиків.
Наступною сходинкою є система God’s Eye B. Ця версія використовує датчик LiDAR для покращеного сприйняття і буде встановлена в автомобілях Denza і Fang Cheng Bao, а також у деяких флагманських моделях BYD. Вона працює на базі платформи DiPilot 300 з обчислювальною потужністю 300 TOPS.
На вершині лінійки знаходиться God’s Eye A ─ система з трьома датчиками LiDAR, що працює на базі платформи DiPilot 600 з обчислювальною потужністю 600 TOPS. Ця преміальна система буде зарезервована для люксового бренду BYD Yangwang.
Ключовим елементом підходу BYD є розроблена нею архітектура Xuanji. Ця архітектура, описана як «один мозок, два кінці, три мережі та чотири ланцюги», об’єднує центральний процесор, хмарний ШІ, ШІ на стороні автомобіля, Інтернет речей, мережі 5G і супутникового зв’язку, ланцюжок датчиків, ланцюжок керування, ланцюжок даних і механічний ланцюг. Архітектура Xuanji підключається до великої мовної моделі Deepseek R1, ще більше розширюючи можливості ШІ.
Що стосується функціональності, то God’s Eye A та God’s Eye B підтримують автономне водіння як у місті, так і на шосе. God’s Eye С наразі пропонує лише автономне водіння по шосе, а функціональність для міста запланована для майбутніх оновлень «по повітрю» (OTA).
Джерело: arenaev