![Журналісти випробували економічність Volvo FH Aero 500 I-Save](https://thumbor.my.ua/EVAAynPwllUnPkbr56cyDz4sb00=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fe5f385e0714dbfec4f10b4bf28cc164f.jpg)
Журналісти випробували економічність Volvo FH Aero 500 I-Save
Під час нещодавнього тест-драйву, проведеного журналістами відомого німецького видання Trucker, магістральний тягач Volvo FH Aero 500 I-Save у складі 40-тонного автопоїзда показав чудову економічність. На маршруті завдовжки 343 км витрата пального становила 23,49 л на 100 км.
Це найнижчий показник серед вантажівок провідних виробників, випробуваних із таким самим напівпричепом на тому ж самому маршруті. При цьому споживання пального скоротилося на 4,47% порівняно зі стандартним тягачом Volvo FH 500 I-Save – без пакета Aero.
Що ж до моделі FH Aero 500, то вона відрізняється оптимізованою по аеродинаміці кабіною – подовженою в носовій частині на 24 см і оснащеною замість традиційних дзеркал системою камер. На машині встановлено турбокомпаудний двигун з інтелектуальним керуванням – потужністю 500 к. с. і максимальним крутним моментом 2800 Нм при 900 – 1400 об/хв. З ним у парі працює автоматизована 12-ступенева коробка передач I-Save.
Журналісти Trucker також відзначилили й найвищий рівень комфорту. Внутрішній рівень шуму в кабіні на швидкості 88 км/год становить всього 60 Дб, що є одним із найкращих показників у класі. Також високу оцінку отримала й система динамічного рульового управління Volvo Dymamic Steering, що поєднує гідро- та електропідсилювач і забезпечує відмінну точність у роботі.
![loader](/files/images/preloader.gif)