Журналісти випробували економічність Volvo FH Aero 500 I-Save
Журналісти випробували економічність Volvo FH Aero 500 I-Save

Журналісти випробували економічність Volvo FH Aero 500 I-Save

Під час нещодавнього тест-драйву, проведеного журналістами відомого німецького видання Trucker, магістральний тягач Volvo FH Aero 500 I-Save у складі 40-тонного автопоїзда показав чудову економічність. На маршруті завдовжки 343 км витрата пального становила 23,49 л на 100 км.

Це найнижчий показник серед вантажівок провідних виробників, випробуваних із таким самим напівпричепом на тому ж самому маршруті. При цьому споживання пального скоротилося на 4,47% порівняно зі стандартним тягачом Volvo FH 500 I-Save – без пакета Aero.

Журналісти випробували економічність Volvo FH Aero 500 I-Save - Фото 1

Що ж до моделі FH Aero 500, то вона відрізняється оптимізованою по аеродинаміці кабіною – подовженою в носовій частині на 24 см і оснащеною замість традиційних дзеркал системою камер. На машині встановлено турбокомпаудний двигун з інтелектуальним керуванням – потужністю 500 к. с. і максимальним крутним моментом 2800 Нм при 900 – 1400 об/хв. З ним у парі працює автоматизована 12-ступенева коробка передач I-Save.

Журналісти випробували економічність Volvo FH Aero 500 I-Save - Фото 2

Журналісти Trucker також відзначилили й найвищий рівень комфорту. Внутрішній рівень шуму в кабіні на швидкості 88 км/год становить всього 60 Дб, що є одним із найкращих показників у класі. Також високу оцінку отримала й система динамічного рульового управління Volvo Dymamic Steering, що поєднує гідро- та електропідсилювач і забезпечує відмінну точність у роботі.

Журналісти випробували економічність Volvo FH Aero 500 I-Save - Фото 3

Журналісти випробували економічність Volvo FH Aero 500 I-Save - Фото 4

Журналісти випробували економічність Volvo FH Aero 500 I-Save - Фото 5

Источник материала
loader
loader