Свіжий патч для S․T․A․L․K․E․R․ 2 містить понад 1700 покращень: ось головне
Свіжий патч для S․T․A․L․K․E․R․ 2 містить понад 1700 покращень: ось головне

Свіжий патч для S․T․A․L․K․E․R․ 2 містить понад 1700 покращень: ось головне

Що нового

Свіже оновлення – перше у 2025 році – містить понад 1700 змін, серед яких покращення ігрового процесу, виправлення помилок, модернізація ШІ, оптимізація, балансування та багато іншого. Деякі з них включають зміну точності стрільби NPC, щоб вони не могли так легко влучати лазером у гравця, покращені елементи стелс, а також дещо цікаве для вашого ліхтарика, повідомляє 24 Канал з посиланням на офіційний список від GSC Game World.

Покращення штучного інтелекту:

  • Покращено поведінку NPC під час взаємодії з трупами.
  • Виправлено проблему, через яку NPC могли підбирати костюми та шоломи, а також грабувати трупи NPC з іншої фракції.
  • Виправлено точність стрільби NPC і додано рандомізацію точності пострілів у розсіювання куль.
  • Покращено стелс-механіки і поведінку мутантів у бою.
  • Виправлено відразу кілька проблем із застряганням і зависанням персонажів під час бою, наприклад, у повітрі чи у дверях.
  • Виправлено помилку, через яку химера могла стрибати крізь предмети і помилку, коли вона не могла використати стрибок.
  • Контролер отримав нову здібність – рик.
  • Покращено анімації деяких мутантів та анімацію ходьби NPC.
  • Виправлено проблему, коли ворожі NPC не реагували на кулі.
  • Виправлено помилку, через яку у лігвах спанилося більше щурів, ніж задумано.

Проблеми балансу:

  • Зменшено антирадіаційний ефект артефакту Дивна вода.
  • Виправлено помилку, коли граната завдавала шкоди бюреру, коли був активний його щит.
  • Тепер NPC потрібно менше пострілів, щоб убити фантом псевдособак.
  • Збільшено частоту атаки в стрибку для Сліпого Пса.
  • Збалансовано пістолети та глушники.
  • Зменшено частоту спавну NPC в екзоскелетах.
  • Переналаштовано броню, яку носять NPC. Збільшено шанс спавну броні низького та середнього рівня, в той час як шанс спавну броні вищого рівня зменшено.
  • Збільшено шкоду від радіації залежно від накопиченої радіації.
  • Зменшено ймовірність появи NPC зі зброєю високого рівня на ранніх стадіях гри.
  • Ребаланс наборів зброї які використовують A-life NPC.
  • Додано можливість торгувати з додатковими NPC в хабах.
  • Підправлені винагороди для повторюваних місій на складності Ветеран.

Оптимізація:

Тут команда виправила проблеми з падінням FPS та продуктивності, в тому числі й у меню паузи. Виправлено витік пам'яті, пов'язаний з маніпуляціями з предметами. Виправлено понад 100 вильотів EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION. Додано ліміт частоти кадрів у меню паузи, головному меню та на екранах завантаження.

Додатково:

  • Виправлено помилку, через яку не змінювалися стосунки з NPC.
  • Ліхтарик гравця тепер відкидає правильні тіні на об'єкти.
  • Змінено назви деяких типів боєприпасів.
  • Виправлено проблему, через яку під час діалогів відбувалися несподівані зависання.
  • Виправлено помилку, через яку логіка деяких квестів не працювала після смерті NPC.
  • Покращено переходи від катсцен до гри.
  • Виправлено загальну проблему, коли логіка місії могла зламатися, якщо гравець давав предмет NPC через опцію діалогу.
  • Виправлено проблему, коли діалог з NPC завершувався після виходу з екранів торгівлі/апгрейду.
  • Виправлено помилку, коли гравця телепортувало за межі ігрової зони.
  • Виправлено проблему, через яку NPC міг телепортуватися за межі ігрової зони мапи.
  • Додано кастомну логіку підтримки прицілювання для невидимих цілей для всіх підтримуваних геймпадів.
  • Виправлено проблему, через яку резервні копії збережень могли зникати після втрати збережень гри.
  • Виправлено анімації рук NPC під час куріння.
  • Виправлено досягнення на непомітну зачистку лігва.
  • Виправлено проблему, що призводила до пошкодження збережень у грі після видалення локальних збережень та невдалої синхронізації хмарних збережень.
  • Покращений вигляд моделі КПК у місцях з низьким рівнем освітлення.

Нарешті, команда розробників виправила сотні помилок у налаштуваннях, катсценах, озвучуванні, музиці (наприклад, додано низку абсолютно нових звуків), а також сотні багів які впливали на сюжет гри, можливість проходити квести (як основні, так і побічні), виправили низку проблем з інтерактивними об'єктами, які впливали на загальний ігровий досвід та інше.

Теги за темою
Новини
Джерело матеріала
loader