Ощадбанк пепередив клієнтів про роботу шахраїв: "Все через неуважне ставлення"
Ощадбанк пепередив клієнтів про роботу шахраїв: "Все через неуважне ставлення"

Ощадбанк пепередив клієнтів про роботу шахраїв: "Все через неуважне ставлення"

Ощадбанк звернувся до клієнтів з поясненнями щодо запобігання шахрайству та чому не слід звинувачувати банківських працівників у разі шахрайських списань коштів, повідомляє Politeka.net.

У банку підкреслили, що за розголошення особистих даних відповідають самі клієнти, а розслідування таких інцидентів проводять лише правоохоронні органи.

Інцидент стався після того, як одна з клієнток повідомила про шахрайство та припустила, що до цього можуть бути причетні працівники банку. Вона також заявила, що банк має ретельніше перевіряти своїх співробітників.

Ощадбанк запевнив, що питання безпеки коштів клієнтів є пріоритетним. Усі працівники проходять перевірку перед працевлаштуванням та під час роботи. Банк категорично заперечує будь-яку співпрацю своїх співробітників із шахраями, повідомляє Політека.

Зникнення коштів відбувається через неуважне ставлення до захисту особистих даних, таких як:

розголошення персональної інформації,

публікація даних карточок,

передача одноразових паролів,

відвідування фішингових сайтів.

У разі шахрайства клієнтам радять блокувати картки через мобільний додаток "Ощад24" або звертатися до банку. Також потрібно повідомити правоохоронні органи.

«Розслідуванням займаються правоохоронці та кіберполіція, а банк надає всі необхідні дані за їхнім офіційним запитом», — зазначили в Ощадбанку.

Останні новини України:

Нагадаємо Politeka писала, Пенсію в майже 12 тисяч при мінімальному стажі: 65-річні українці мають право на такі виплати в одному випадку.

Також Politeka писала, Після звільнення суддя отримав чималу суму: він вирішив, що йому замало та відсудив ще більше.

Джерело матеріала
loader
loader