«Нова пошта» відновила роботу після масштабного збою
Сьогодні, 20 лютого, стався масштабний збій у роботі «Нової пошти». На цей час проблеми було усунено. Про це повідомляє «Главком» з посиланням на пресслужбу компанії.
Раніше користувачі повідомляли про проблеми з відправленням, прийманням поштових відправлень, а також з робою мобільного застосунку. Згодом пресслужба підтвердила труднощі в роботі та заявила, що фахівці вже працюють над усуненням проблем.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2Fb3232a6df4402cf2ce0c3f1f221abdfc.jpg)
Станом на 18:16 компанія повідомила, що всі системи та сервіси «Нової пошти» працюють.
«Вибачте за незручності та дякуємо за розуміння. Чекаємо вас у наших відділеннях та біля поштоматів», – йдеться в повідомленні.
До слова, кіберзлочинці розіслали українцям фейкові повідомлення про нібито заборгованість перед «Новою поштою». Пресслужба компанії відреагувала на ці повідомлення, нагадавши правила кібербезпеки.
