За місяць після релізу Kingdom Come: Deliverance 2 пройшли лише 11% гравців
За місяць після релізу Kingdom Come: Deliverance 2 пройшли лише 11% гравців

За місяць після релізу Kingdom Come: Deliverance 2 пройшли лише 11% гравців

Kingdom Come: Deliverance 2 / Warhorse Studios

Минув місяць після виходу Kingdom Come: Deliverance 2, але фінальні титри побачила лише незначна частина гравців — всього 11,4%.

Директор гри Данеіель Вавра заявляв, що з моменту релізу 4 лютого до кінця гри дійшли лише 8% гравців, але зараз їхнє число зросло до понад 11%. Загалом історія про середньовічні мандрівки Генрі та Яна Птачека розійшлася накладом у понад 2 млн копій.

Причин повільного проходження декілька: по-перше, основна сюжетна лінія займає 60-80 годин, а разом з побічними квестами легко перевалити за 120. Геймерів, які не грали в першу частину, зустрів надто складний ігровий інтерфейс, який вимагає чимало уваги та запам’ятовування великих обсягів інформації. 

«Щоб добре розібратися в цій грі, ви повинні повністю присвятити себе їй. Кожен аспект надзвичайно складний, від самолікування до збереження гри — навіть не змушуйте мене вступати в битву! Ця гра є дивовижним, добре продуманим, реалістичним відкритим світом із великою кількістю персонажів із реальними історіями та квестами, але ця гра не для випадкових людей, таких як ми. Мені було легше з Elden Ring, ніж з цією грою» — скаржився один з гравців в Reddit.

По-друге, гра не пропонує «легкий режим»: усі мусять виживати у світі, де Генрі — це звичайна людина, яку можуть відправити в нокаут сільські жителі під час п’яної бійки або звичайні розбійники. І перша частина KCD, і друга відсіює тих, хто звик до більш аркадних RPG.

KCD2 без сумніву велика гра, в якій є два великі регіони для дослідження. Екшн-RPG пропонує багато побічних квестів і жвавий світ, який активно реагує на рішення і поведінку гравця. Чимало шанувальників не поспішають «пробігти» сюжет, а досліджують світ і шукають приховані секрети від розробників.

У Kingdom Come: Deliverance 2 у Steam є всього 48 досягнень — з них лише 14 отримали більше, ніж 30% гравців. Одне з досягнень взагалі має показник в 0,01% — абсолютна меншість вирішила не їсти м’ясо та не вбивати тварин протягом гри. Також поки що лише 0,06% гравців уникнули страти через повішання. Ще 1,2% геймерів змогли вбити ворога пострілом у голову з арбалета з великої відстані.

Спецпроєкти
11

Тим часом Kingdom Come: Deliverance 2 можна назвати хітом. Піковий онлайн у Steam перевищив 250 тис. Розробники Warhorse Studios готують оновлення, зокрема Hardcore Mode («легкий режим» можна не чекати) та три великі DLC у 2025 році.

Джерело: Fandom Wire

Теги за темою
Ігри
Джерело матеріала
loader