Озвучені головні виклики експорту органічної продукції
Озвучені головні виклики експорту органічної продукції

Озвучені головні виклики експорту органічної продукції

60% експортерів органічної продукції стикаються з логістичними труднощами, особливо на польському кордоні, а 45% залежать лише від 2-3 ринків, що збільшує ризики для їхнього бізнесу.

Такі результати дослідження стану, планів та потреб українських органічних експортерів, проведеного ГС «Органічна ініціатива» у партнерстві з дослідницькою агенцією MZ HUB.

Відзначається, що 29% виробників відчувають посилену конкуренцію на міжнародному ринку, 28% стикаються зі дедалі більшими вимогами до якості продукції.

Зроблені основні висновки щодо подальших кроків: для сприяння експорту органічної продукції зацікавлені сторони та організації сектору мають у своїй діяльності сприяти таким аспектам експорту органічної продукції:

  • покращення логістики — усунення бар’єрів на кордоні та оптимізація ланцюгів постачання;
  • допомога в освоєнні нових ринків — маркетингові дослідження, B2B-медіація, експортні проєкти; 
  • диверсифікація експорту — вихід за межі основних ринків ЄС і США, пошук нових можливостей.
Джерело матеріала
loader