/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F31be11ba2a73a382aad5509aab4bbb4a.jpg)
«Дякую, Monster Hunter»: через гру ресторан в Японії ледь не залишився без сиру
Фанати Monster Hunter Wilds ледь не спустошили запаси сиру в японському ресторані.
У грі настільки апетитно виглядає сцена, де герой розтягує шматок сирного наану, що геймери «ринулися» в непальський ресторан Salam Namaste в Токіо. Геймерам так сподобалася анімація, що вони захотіли особисто скуштувати страву. Через наплив клієнтів ресторан почав відчувати брак сиру.
«Сирний нан має величезну популярність! Ми запаслися сиром, але його швидко розібрали, тому довелося терміново бігти за новою партією в магазин. Дякую, Monster Hunter», — написав ресторан в X.
チーズナンにんきすぎ🌕
チーズいっぱいもってたのになくなりそうでいなげやでかってくるしかない🙏
モンハンさんありがとうございます🙏 pic.twitter.com/8d0VRMEDSl
— サラムナマステ Salam Namaste Tokyo सलाम नमस्ते👂🥘🌕🍗🥃 (@salamnamaste01) March 2, 2025
Пост «підхопили» японські геймери, які стали розповідати, як після перегляду сцени з нааном у них теж з’явилося нестримне бажання з’їсти щось сирне. Інші додавали, що від однієї картинки вони стають голодними.
«Сирний наан надзвичайно смачний. Що це за дивовижна текстура? Якби поруч був такий магазин, я б їв сирний нан кожен день, поки мені не набридло», — пишуть в коментарях.
Візуально сирний наан схожий на звичайний сирний коржик, але страви відрізняються країнами походження і способом приготування. Наан це традиційний індійський хліб, який випікається у тандирі (традиційна піч), а не як сирний коржик зазвичай на сковороді або в духовці.
Їжа завжди була невіддільною частиною серії Monster Hunter. Культ почався в PSP-версії, а відтоді з кожною новою частиною візуальна частина ставала все більш апетитною. Розробники Monster Hunter Wilds не просто намалювали їжу — вони витратили купу часу на роботу з фізикою їжі. Художній директор Канаме Фуджіока з Capcom зізнався, що зробити сир еластичним було особливо складно (судячи з реакції гравців робота не минула дарма). Дизайнерам довелося зробити сир реалістично тягучим і при цьому не «нудотно» штучним.
Monster Hunter Wilds лише за три дні релізу розлетілася на 8 млн копій, а максимальна кількість одночасних гравціву Steam перетнула межу в понад 1 млн. Попередня Monster Hunter: World теж мала шалений успіх — тираж у 25 млн копій. Але зараз Monster Hunter Wilds зібрала третину результату попередника лише за три дні, а також обігнати Hogwarts Legacy, Elden Ring, Cyberpunk 2077 та навіть Dota 2. Гра Capcom за популярністю поступається лише таким іграм, як PUBG,Black Myth: Wukong, Palworld та Counter-Strike 2.
Джерело: Gamer Radar

