/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Ff3f57015e3db76993e97e526a91fba3d.jpg)
Дочекались! Sony почала видавати компенсацію за збій PSN — лише передплатникам PlayStaion Plus, але «щедру»
Sony почала виплачувати компенсацію PlayStaion Plus за збій PlayStation Network — для цього знадобився майже місяць.
На початку лютого PSN раптово «впав» майже на добу, через що користувачі не могли зайти в онлайн-ігри, купити нові тайтли або перевірити свої бібліотеки. Зараз Sony почала автоматично додавати п’ять днів безплатного PS Plus всім, кого зачепив нещодавній збій.
У лютому Sony пояснювала, що це був робочий збій мережевих сервісів, але конкретних деталей не розкрила. Гравці вимагали хоч якоїсь компенсації з того часу — і ось нарешті вона є. Але за очікування цих п’яти безплатних днів майже місяць бонусів немає.
Щоб переконатися, чи отримали ви компенсацію, потрібно зробити кілька кроків. Sony не розсилає окремих повідомлень про це, тож доведеться перевірити вручну:
- Треба зайти в PlayStation Store
- Перейти у вкладку «Керування підписками»
- Перевірити дату наступного платежу – якщо вона зсунулася на 5 днів уперед, то компенсацію додали автоматично
Якщо у користувача була перерва в підписці PS Plus, і під час збою він не мав активної підписки, компенсація у вигляді бонусних днів йому не надається. Sony надає додаткові дні лише тим користувачам, які мали активну підписку на момент збою.
Зазначимо, що попередній збій стався торік 30 вересня, і тоді Sony надала таку ж саму компенсацію всім постраждалим користувачам. Інциденти «підсвічують» проблему надійності онлайн-сервісів та бібліотек, а також ризик втрати даних або видалення видавцем цілих сховищ. Також наприкінці 2024 року був інцидент, коли облікові записи користувачів PlayStation Network несподівано були заблоковані назавжди.
Джерело: TechRadar
