/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F8afb1af59b993540005b51bbdcf7e767.png)
Послугами не користуєшся, але платити повинен: "Ощадбанк" влаштував "тарифний грабіж"
Державний "Ощадбанк" обурив українця несподіваними тарифними "сюрпризами". Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Українець заявив, що відкрив віртуальну картку в "Ощадбанку", щоб вивчити мобільний додаток та пояснити своїй бабусі як ним користуватися. Зрештою, картку закрив.
Через деякий час чоловік отримав смс-повідомлення від банку, що з його неактивного рахунку було списано 100 гривень за обслуговування. Це стало великою несподіванкою, оскільки картка була одразу деактивована та не використовувалася.
"Якого біса, якщо рахунок не активний, значить я не можу їм користуватися, значить нема за що платити!", - обурився українець.
Як виявилося для закриття рахунку, навіть якщо він віртуальний, необхідно особисто з'явитися до відділення "Ощадбанку". Увесь час українець вважався клієнтом і зрештою заплатив за послуги, які фактично і не надавалися.
"Ситуація просто підтвердження того що державний банк нікому не потрібний, хіба тільки пенсіонерам. І вони намагаються здерти хоч щось якщо нормальну послугу створити не здатні", - підсумував чоловік.
Варто нагадати, що 100 гривень за обслуговування "Ощадбанк" стягує, якщо протягом місяця на карті немає жодного руху коштів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" попередив про зміну тарифів: що чекає на клієнтів.

