/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F5a968a660db45efc76f8547a30e21120.jpg)
Геніальний маркетинг: як Coca-Cola розв'язала головну проблему першокурсників
Повідомляє 24 Канал з посиланням на відео користувача @liketigerstyle у TikTok.
Як Coca-Cola розв'язала проблему першокурсників
Маркетологи Coca-Cola придумали незвичайний спосіб, щоб розв'язати проблему першокурсників. Для того, щоб допомогти їм знайомитися між собою, у навчальних закладах встановили холодильники з безкоштовними пляшками Coca-Cola, які мали незвичайні кришки.
Відкрити таку пляшку самотужки було неможливо – для цього потрібна була ще одна людина з аналогічною пляшкою. Це спонукало студентів об'єднуватися та знаходити нових друзів у невимушеній атмосфері.
Як Coca-Cola допомагала першокурсникам знайомитися: дивіться відео
Ця кампанія стала черговим доказом того, що успішний бренд – це не лише якісний товар, а й розуміння потреб своєї аудиторії.
