/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F211614663a24cf458f80b47aa21d4dee.png)
Гроші на будівництво метро у Дніпрі йдуть на суди: на адвокатів витратять більше, ніж на капремонт самого депо
У Дніпрі знову на порядку денному питання будівництва метро, яке не зсувається з мертвої точки вже кілька десятиліть. І ось, здається, знайшли ще одне пояснення – корупція.
Нещодавно у ЗМІ з'явилася інформація, повідомляє Антикорупційна правозахисна рада, що КП "Дніпровський метрополітен" витратить 21 мільйон гривень на послуги адвокатів. Причому ця сума в 10 разів більша, ніж на капітальний ремонт самого депо.
Зважаючи на все, тендер був проведений так, що єдиним переможцем стала фірма, пропозиція якої збіглася з очікуваною вартістю. Але тільки документів у судових справах і подробиць про те, що саме робитиме ця юридична фірма, ніде немає.
На тлі скандалів будівництво нових станцій метро у Дніпрі затяглося. У цьому проекті багато років звучать звинувачення у корупції, а кошти витрачаються неефективно.
Директор метрополітену Андрій Овчаренко, хоч і не звинувачується у розкраданнях, часто підпадає під критику за непрозорість та проблеми в управлінні. Наприклад, після того, як підрядник залишив будівництво, метро залишилося без будівельних робіт, а затоплені тунелі так і не були упорядковані.
Питання, яке хвилює городян, залишається незмінним: коли ж нарешті Дніпро отримає нові станції? З урахуванням нинішніх скандалів та відхилень від планів очікується, що це буде ще не скоро.
Раніше ми писали про елітні будинки, дорогі авто та "тещини" мільйони: що приховувало керівництво Київської підземки
Крім того, замість реабілітаційного центру для військових – житловий комплекс: люди накинулися на мера Івано-Франківська

