/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F7a43613899c06f00165469b269388dd2.jpg)
Atomfall оголосила системні вимоги — CEO Rebellion не розуміє, як величезна Ubisoft взагалі може працювати
Напередодні релізу Atomfall розробники показали системні вимоги та розповіли, як важко організувати роботу студій розміром на кшталт Ubisoft.
Assassin’s Creed Shadows не стане єдиною великою грою, яка отримає реліз цього місяця. Незабаром вийде Atomfall — постапокаліптичний бойовик на виживання від Rebellion, який натхненний Fallout і S.T.A.L.K.E.R. Гравець отримає повну свободу дій та зможе вбивати будь-якого NPC.
На відміну від ААА-монстрів на кшталт Shadows — Atomfall більш атмосферний survival-action у відкритому світі. Сюжет відкриває гравцю британську глибинку, яка постраждала від ядерної катастрофи. Творці надихнулися реальною аварією в Віндскейлі у 50-х рокахАварія у Віндскейлі сталася через неконтрольоване нагрівання графітових блоків 10 жовтня 1957 року на атомному комплексі «Селлафілд» у графстві Камбрія. Це була найбільша ядерна аварія в історії Великої Британії, яка призвела до значного викиду радіоактивних речовин..
Під час проходження гри користувачі зіштовхнуться з моральними дилемами, впливом рішень на сюжет і складними персонажами. Розробники обіцяють не класичний шутер, а гру, де доведеться виживати, збирати припаси та планувати кожну сутичку. Особливий акцент зроблено на механіці керування частотою серцевих скорочень, що знайома фанатам Sniper Elite. Також Atomfall працює на власному рушії Asura, аби створювати великі відкриті світи без надмірного навантаження на систему.
Системні вимоги Atomfall
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F8b8cdc57b3a036e04f6e40a5a23b2f39.jpg)
Але поки Ubisoft Quebec та 17 інших студій «допилюють» Assassin’s Creed Shadows, в Rebellion вдаються до питання: як узагалі можна координувати розробку такої масштабної гри? Гендиректор Джейсон Кінгслі поділився думками про організацію великих студій.
«Як організувати гру, над якою працюють 2000 людей? Я маю на увазі, рівень організації має бути надзвичайно складним», — каже Джейсон Кінгслі.
CEO Rebellion пояснив, що навіть в його студії, де працює близько 475 розробників, управління процесами доволі складне. А у великих командах рівні організації множаться як клітини.
«У нас є різні рівні організації: у нас є продюсери, керівники та керівники дисциплін. Але у них, мабуть, є ще кілька рівнів над цим, з людьми, які відповідають за людей, які відповідають за інших людей», — додає CEO.
Він не називав конкретно Assassin’s Creed Shadows, але з огляду на те, що над грою працюють 18 студій Ubisoft, натяк більш ніж прозорий. Кінгслі не критикує Ubisoft, навпаки він, на здивування, вражений масштабами роботи. За його словами, «вони (ігри, — ред.) коштують ціле багатство, і це неймовірно красиві проєкти. Але іноді вони такі до біса великі».
Atomfall вийде 27 березня на ПК, PS5 та Xbox Series S|X. Власники Deluxe Edition отримають три дні раннього доступу, додаткові внутрішньоігрові предмети та доступ до майбутнього DLC. А ще гра буде в Game Pass у день релізу. Раніше Atomfall показали на Future Games Show та Gamescom

