/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F4e2edebe6bf155f38ec3d174319c4735.png)
"Привіт, як справи?": Sony працює над NPC з ШІ - першою перероблять Елой з Horizon
Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які люблять проводити час за відеоіграми, є дуже цікава інформація. Справа в тому, що компанія Sony на шляху до ШІ в іграх, тому обрала для тестування одного зі своїх найвідоміших персонажів - Червоної з Horizon.
У YouTube потрапив виток внутрішнього відео, де видно ІІ-версію головної героїні Horizon Zero Dawn та Horizon Forbidden West.
Відео зникло після скарги на авторські права, але журналісти The Verge встигли розглянути його та описали, що ж там було. Тим часом ми знайшли це відео на просторах Інтернету.
У витік директор з розробки Sony Interactive Entertainment Шарвін Рагобардаджал спілкувався з Алою за допомогою голосових підказок. Алгоритми розпізнавали мову через OpenAI Whisper. А ось за відповіді персонажа формували GPT-4 та Llama 3. Голос та обличчя Алою створювалися за допомогою власних технологій Sony – Emotional Voice Synthesis (EVS) та Mockingbird.
Розмова починалася досить повсякденно:
Шарвін Рагобардаджал: "Привіт, як справи?"
Пунсовий: "Привіт, я справляюся непогано. Просто мені болить горло. Як справи?".
Далі тестувальник запитав Алою про її подорожі у всесвіті Horizon. І хоча відповіді були правильні з погляду лора, голос звучав досить механічно, а анімація виглядала… ну, скажімо, дерев'яною.
Також Алою запитали, як продовжуються пошуки її матері. Вона знає про своє походження - Алою - клон вченої Елізабет Собек. Тоді їй запитали, як це бути клоном. І вона відповіла щось у стилі: "Бути клоном - це унікально, це пов'язує мене з минулим, дозволяючи мені створювати власний шлях і майбутнє".
Відео виглядало більше як експеримент, створений у співпраці із студією Guerrilla Games (авторами Horizon). Поки що Sony не підтвердила, що ця технологія з'явиться у майбутніх іграх. Хоча ясно одне – компанія серйозно вивчає можливості ШІ для ігрових персонажів. Принаймні Sony не змушує акторів озвучення працювати над своїми майбутніми звільненнями, як EA.
Хоча питання все ж таки залишається в тому, що буде з акторами озвучки в цілому? У відео голос Алою не належав актрисі Ешлі Берч. А сам голос звучав «незграбно», але ситуація може змінитися з розвитком технологій. Так само це стосується майбутнього геймдева, тому що Microsoft вже анонсувала ІІ Muse, яку залучать до створення ігор.
Поки що ШІ-Алой виглядає радше як цікавий експеримент, ніж революція. Але якщо Sony продовжить розвивати технологію – хто знає? Можливо, у майбутніх проектах стане менше акторів озвучення або створять модель, щоб гравець міг вести природні розмови з NPC, як це робили моддери зі Skyrim.
Також, навіть у The Lust of Us такого немає: українці анонсували хорор із загадками у стилі "Шерлока".
