/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F74%2Fe233a815db5f9686dc3a42a3b6ed8648.jpg)
Apple втрачає понад $1 мільярд на рік на Apple TV+
Як повідомляється, Apple втрачає 1 мільярд доларів щороку, за даними двох джерел, знайомих із ситуацією. Вони показали, що компанія щорічно витрачає близько 5 мільярдів доларів на контент з моменту запуску сервісу у 2019 році, але минулого року скоротила цю суму на 500 мільйонів доларів.
Нерідко компанії витрачають гроші на створення нових послуг, намагаючись залучити нових клієнтів. Часто компанії знижують вартість підписки. На щастя для Apple, це високоприбуткова компанія, тому її успіхи в інших сферах її бізнесу можуть допомогти їй зазнати збитків, коли вона намагається створити свою послугу потокового передавання.
Для тих, хто не знайомий із пропозиціями Apple TV+, деякі з його найпопулярніших шоу включають Severance, Ted Lasso, The Morning Show, Shrinking і Silo. Незважаючи на витрати, які Apple витрачає на подібні шоу, служба, як вважають, значно відстає від конкурентів, але Apple не публікує подробиць про кількість передплатників.
За даними п’яти аналітиків, опитаних Visible Alpha, станом на кінець 2024 року Apple TV+ має близько 40,4 мільйона передплатників. Це порівняно з Netflix, який має 301,63 мільйона передплатників, Disney+, який має 124,6 мільйона передплатників, і Warner Bros Discovery, який має 116,9 мільйона.
Менша кількість підписників на Apple TV+ може бути пов’язана з кількома факторами. По-перше, він глибше пов’язаний з екосистемою Apple і вимагає від пристрою Apple певних дій, які можуть відлякувати потенційних клієнтів, які не володіють пристроєм Apple. По-друге, Apple, здається, більше зосереджена на створенні високоякісного контенту, який не обов’язково має таку популярність. Цю заяву можна підтвердити, коли ми побачимо, що контент Apple TV+ отримав понад 2500 номінацій і 538 перемог.

