/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F93e01b77c4963180a0930167714bc969.jpg)
Укрзалізниця почала виготовляти рейкові накладки, які раніше виробляв лише «Азовсталь»
Про це повідомила пресслужба компанії, передає Укрінформ.
Зазначається, що ці накладки є ключовим компонентом для скріплення колії, необхідним для роботи й ремонту залізниці. Після окупації Маріуполя та знищення підприємства Росією, залізничники зіткнулися з браком цієї продукції. Протягом трьох років вони використовували залишки та демонтували деталі з непрацюючих ділянок, але цього ресурсу вже не вистачає.
Представники компанії повідомили, що обсяг першої партії становитиме 45 тонн.
«<…>Якби ми не розпочали роботу й не знайшли спосіб виготовлення, залізниця на окремих ділянках могла б зупинитися. А власне виробництво не лише гарантує незалежність від зовнішніх постачальників, а й є запорукою стабільності та безпеки залізничного руху. Тому стабільне постачання цієї продукції – наше стратегічне завдання», – зазначив член правління Укрзалізниці з напрямку «Ремонт і виробництво» Євген Шрамко.
Кумулятивна потреба, що накопичилась за три роки, становить більше 1 тис. т, тож упродовж цього року Укрзалізниця планує виготовити перші 300 т. Також у розробці графік закриття всієї потреби, а це додатково 700 т.
«Випробування проведені. Накладка відповідає вимогам національних стандартів. Випробування проводилися за методикою філії НДКТІ, результати – у протоколах. Установча серія витримала кваліфікаційні випробування в повному обсязі та рекомендована до серійного виробництва», – зазначив директор з розвитку та інновацій АТ «Укрзалізниця» Іван Остапченко.
В УЗ зауважили, що запуск виробництва - перший крок, а подальша щорічна потреба тільки самої компанії в цій продукції становить 464 т. Крім того, є потенціал до масштабування, тож розглядаються можливості експорту, зокрема до країн Балтії.
Наразі Укрзалізниця планує модернізувати виробничі потужності та вийти на системний рівень виготовлення цієї продукції, що дозволить не лише покрити внутрішню потребу галузі, а й посилити спроможність вітчизняної залізничної інфраструктури.
Як повідомлялось, завдяки співпраці з міжнародними фінансовими організаціями Укрзалізниця отримає десять акумуляторних маневрових тягачів та запасні частини для проведення планового обслуговування.
Фото: Укрзалізниця

