Ютубер відтворює випробування фальшивої стіни Марка Робера за допомогою FSD з несподіваними результатами
Ютубер відтворює випробування фальшивої стіни Марка Робера за допомогою FSD з несподіваними результатами

Ютубер відтворює випробування фальшивої стіни Марка Робера за допомогою FSD з несподіваними результатами

На початку цього тижня Марк Робер спровокував велику онлайн битву, тестуючи технологію водіння. У відео під назвою Чи можна обдурити саморухомий автомобіль? він порівняв лідар з оптичними системами, такими, як ті, які використовує Tesla. Результат? Миттєва критика, похвала, плутанина — в основному, весь інтернет втратив свій розум. Тепер хтось інший виконав той же тест, і, не дивно, результати являються як знайомими, так і трохи відмінними.У короткому висновку, лідар здатний бачити чіткіше і точніше порівняно з оптичними системами. Це не повинно бути великим сюрпризом, адже, в кінцевому рахунку, це високодеталізована радарна система, яка може виявляти об’єкти в абсолютній темряві. Тим не менш, коли Робер підкреслив невдачу Tesla виявити стіну, яка виглядала як справжня дорога, прихильники бренду вийшли “з лопатами”, так би мовити. Справедливо визнати, що тест Робера не використовував повного саморухомого водіння (Супервізія), а лише Автопілот.Більше: Тут з’являється Кайл Пол, власник, у сцені. Він вирішив повторити той самий тест за тими ж загальними параметрами, але цього разу використовуючи FSD замість Автопілоту. Він надрукував власну стіну, яка виглядала як справжня дорога, на якій вона стояла, і кілька разів заїжджав до неї на своєму Model Y. У кожному тесті Tesla не виявляла стіну, поки Кайл ледве не був з нею буквально на відстані декількох дюймів. Як запропонував Робер у інтерв’ю, ємність ультразвукових датчиків для паркування, ймовірно, помітила стіну, а не технологія автономного водіння.Далі Пол змінив ситуацію, привівши Cybertruck для проведення того самого тесту. Цікаво, що він пройшов тест із великим рахунком, зупиняючись сам по собі кожного разу, коли він почав наближатися до стіни. Яка різниця? Окрім очевидного факту, що FSD є більш розвиненим, ніж Автопілот, тут полягала в апаратурі HW4 Tesla. Model Y, випуск 2022 року, не мала його, оскільки вона працювала на апаратурі HW3.Відсутні критичні аспектиНа вагоме зауваження в коментарях вказали на ті тести, які Пол не проводив. Наприклад, він не тестував FSD з манекеном чи під дощем — дві фактори, які могли б надати більш реалістичне уявлення про те, як система працює в повсякденних умовах. Тим не менш, це, принаймні, має допомогти заспокоїти шум навколо відео Робера. Очевидно, що в критиці є певна правда, і ті, хто продовжують викликати підхід Tesla до автономного водіння, не зовсім мають неправоту.

Джерело матеріала
loader
loader