/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F9d62d714a04a0ff0b6b001ada671ed2b.jpg)
Збій «Укрзалізниці» — не працює електронний продаж квитків, компанія посилює офлайн-сервіси
Зранку і до цього часу не працює онлайн-продаж квитків на поїзди «Укрзалізниці», зокрема через «Армія+». Компанія посилює вокзали, квитки доступні у начальників поїздів.
Близько 8 ранку 23 березня «Укрзалізниця» повідомила про технічний збій в IT-системі, який досі не усунутий. Не працює продаж квитків через застосунок та сайт перевізника, онлайн замовлення послуг та довідки. Компанія підсилює додатковими працівниками зміни на залізничних вокзалах і просить використовувати для зв’язку її сторінки у соціальних мережах.
«Укрзалізниця» змінила власні процеси, щоб забезпечити продаж квитків, доки онлайн не працює. Компанія нагадує, що придбані раніше електронні квитки можна знайти на електронній пошті у вигляді PDF-файлів. З 10:00 у касах відкритий продаж квитків на всі міжнародні рейси, які відправляються 23 та 24 березня.
«Не працює й придбання квитків через сервіс «Армія+». При цьому, забезпечимо, щоб Військовослужбовці Сил оборони України, які мають потребу в термінових поїздках і не можуть придбати квитки онлайн, обов’язково могли доїхати».
«Укрзалізниця» радить військовим купляти квитки в усіх касах вокзалів, зокрема пріоритетно в касах для військових, або безпосередньо оформити проїзд на борту у начальників поїздів, які отримали відповідні інструкції. Триває робота з відновлення онлайн-сервісів.

