Збій «Укрзалізниці» — не працює електронний продаж квитків, компанія посилює офлайн-сервіси
Збій «Укрзалізниці» — не працює електронний продаж квитків, компанія посилює офлайн-сервіси

Збій «Укрзалізниці» — не працює електронний продаж квитків, компанія посилює офлайн-сервіси

Зранку і до цього часу не працює онлайн-продаж квитків на поїзди «Укрзалізниці», зокрема через «Армія+». Компанія посилює вокзали, квитки доступні у начальників поїздів.

Близько 8 ранку 23 березня «Укрзалізниця» повідомила про технічний збій в IT-системі, який досі не усунутий. Не працює продаж квитків через застосунок та сайт перевізника, онлайн замовлення послуг та довідки. Компанія підсилює додатковими працівниками зміни на залізничних вокзалах і просить використовувати для зв’язку її сторінки у соціальних мережах.

«Укрзалізниця» змінила власні процеси, щоб забезпечити продаж квитків, доки онлайн не працює. Компанія нагадує, що придбані раніше електронні квитки можна знайти на електронній пошті у вигляді PDF-файлів. З 10:00 у касах відкритий продаж квитків на всі міжнародні рейси, які відправляються 23 та 24 березня.

«Не працює й придбання квитків через сервіс «Армія+». При цьому, забезпечимо, щоб Військовослужбовці Сил оборони України, які мають потребу в термінових поїздках і не можуть придбати квитки онлайн, обов’язково могли доїхати».

«Укрзалізниця» радить військовим ⁠купляти квитки в усіх касах вокзалів, зокрема пріоритетно в касах для військових, ⁠⁠або безпосередньо оформити проїзд на борту у начальників поїздів, які отримали відповідні інструкції. Триває робота з відновлення онлайн-сервісів.

Теги за темою
Україна Укрзалізниця
Джерело матеріала
loader
loader