/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fffbfd0b466ff7d4074f379c3a105e168.jpg)
Розслідування влади: понад 1,3 мільйона F-150 під дослідженням через випадкові переключення передач
Найрозумніші сучасні автоматичні коробки передач настільки винахідливі, що здається, вони знають, коли потрібно знижувати передачу, ще до того, як ви усвідомите цю необхідність. Але F-150 вибирають зміну передач у зовсім непотрібний момент, і тепер регулятори відкрили розслідування для вивчення проблеми, яка може вплинути на майже 1,3 мільйона вантажівок.Управління з безпеки дорожнього руху NHTSA ставить 2015-2017 років модельного року Ford F-150 під мікроскоп після отримання 138 скарг від водіїв, які стверджують, що вантажівки роблять несподівані та абсолютно непотрібні перемикання передач.Пов’язано:Зниження передач відбуваються без попередження, і при дорожніх швидкостях, що означає, що вони можуть бути більш ніж просто плутаниною та дратуванням. Деякі водії повідомляють, що перемикання не лише призводить до сповільнення вантажівки, але може заблокувати задні колеса. У погану погоду ефект може бути схожим на проїзд навіть одним з тих панелей для викиду сторонніх машин, які використовують на навчальних центрах для водіїв. Але набагато менше веселощів.Хоча звіт ODI не вказує на конкретну трансмісію в цьому випадку, ми знаємо, що Ford представив 13-те покоління для модельного року 2015, але десятиступінчаста автоматична трансмісія виробника не з’явилася на вантажівці до року 2018. Це свідчить про те, що постраждалі відбирали всі моделі зі старішою шестиступінчастою автоматичною коробкою передач.Попередня оцінка ODI включає 1 270 970 вантажівок, на які поширюється попереднє розслідування, яке дослідить проблему і вирішить, чи потрібен повномасштабний інженерний аналіз. Якщо це станеться, і тести знайдуть недоліки у трансмісії або її блоці управління, Ford може бути змушений відкликати всі ці вантажівки. І це не буде швидкий варіант виправлення, схожий на Tesla, через онлайн оновлення, це означатиме, що власники повернуться до дилерів.Раніше цього місяця Ford відкликав тисячі вантажівок F-150 через проблему з програмним забезпеченням, яка перешкоджала належному функціонуванню електричних або електрогідравлічних гальм на буксируваних причепах. Виправлення для відклику, який також зачіпав супервантажівки марки, а також Maverick, Expedition та Lincoln Navigator, полягає в запуску нового програмного забезпечення інтегрованого модуля керування гальмами для причепа.

