/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F213224e8cccd3af8859e0240df960234.jpg)
Водневі тягачі Mercedes-Benz нового покоління випробували у швейцарських Альпах
Два перші прототипи магістральних тягача Mercedes-Benz GenH2 наступного покоління були випробувані на гірських серпантинах швейцарських Альп. Заїзди проводилися на перевалі Сімплон, розташованому на висоті 2000 м над рівнем моря.
За 14 днів два 40-тонні автопоїзди сумарно пройшли 6500 км по догах із загальним підйомом 83 000 м. Найбільш складними виявилися 20-кілометрові ділянки з ухилом 10-12% – сумарною довжиною 1600 км.
У ході випробувань у таких непростих умовах перевірялася робота основних компонентів: водневих паливних елементів, високовольтної батареї, електричної осі, резервуарів з воднем та системи терморегулювання. Особлива увага була приділена системі Predictive Powertrain Control – круїз-контролю, який підлаштовується під топографію місцевості. Заправка рідким воднем здійснювалася за допомогою мобільної станції Air Products, розташованої на випробувальній базі в Валі.
Зазначимо, що Daimler Truck восени минулого року отримав фінансування у розмірі 226 млн євро на розробку та подальше виготовлення 100 магістральних тягачів на водні наступного покоління. Кошти були виділені Федеральним міністерством з цифрових питань та транспорту Німеччини (BMDV) у рамках програми Європейського Союзу IPCEI (Important Project of Common European Interest) Hydrogen. Постачання перших машин Mercedes-Benz GenH2 клієнтам намічено на кінець 2026 року.

