/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F4e54df42c9b9f0919e8f4bcbe6aecb45.jpg)
Електричне BMW M3 2028 розгортається на трасі “Нюрбургринг”
На Nurburgring в Німеччині помітили електричний седан BMW M3 2028 року.Платформа Neue Klasse може мати чотири двигуни, здатні розвивати 700 к.с. з потенціалом для більшого.BMW не припиняє виробництво ICE M3; сьогоднішній автомобіль буде оновлений і проданий разом з електричною версією.Виробники автомобілів привозять на трасу різні прототипи, включаючи SUV і мінівени, оскільки дистанція 12.8 миль (20.6 км) дозволяє перевірити як витривалість, так і керованість автомобіля. Проте є автомобілі, які обов’язково повинні пройти тестування на Nurburgring через свою репутацію, і 2028 BMW M3 EV – один із них.Перехід M3 на електротяга – велика подія, найбільша з того часу, коли BMW замінило початковий легкий чотиривалковий спеціалізований E30 на товстіший шестициліндровий E36, який у порівнянні здавався більше на GT автомобіль. Керівники відділу M знають, що EV буде перевірений як жоден інший автомобіль M, і на кону стоїть репутація M.Не можна буде впевнено судити про якість електричного M3 ще до наступного року, але наразі перспективи виглядають позитивно. Зокрема, EV базується на архітектурі Neue Klasse від BMW, яка дебютує на SUV iX3 в цьому році і буде застосована на 3-серії в 2027 році та на M3 через рік.M3 також може отримати чотири двигуни з електроприводом до 700 к.с. (710 к.с.), потужність, яка значно менша за 1,341+ к.с. (1,360 к.с. / 1,000 кВт), яку раніше BMW стверджувала можливо видобути з майбутнього електричного авто з високими показниками продуктивності, не кажучи вже про 1,527 к.с. (1,547 к.с. / 1,138 кВт) від рекордного електромобіля Xiaomi.Однак ймовірно, що цього буде вистачати практично в усіх умовах, крім довгої прямої на Nurburgring, де ніколи не буває занадто багато потужності. У Hyundai Ioniq 5 N тільки 641 к.с. (650 к.с. / 478 кВт), і я ніколи не виходив з нього з відчуттям обману.З можливістю векторування крутного моменту і новим центральним блоком керування, який утримує двигуни і шасі в режимі синхронізації, можливо, M3 стане одним з найцікавіших електромобілів на ринку, незалежно від ціни і потужності. Зауважте, що в цьому аспекті він отримає серйозну конкуренцію від наступного A110 від Alpine та майбутнього Porsche Cayman EV.Чи розлючений ваш шлях M3 стає електричним? Не хвилюйтеся, ICE M3 не зникає, принаймні на деякий час. Сьогоднішня автомобільна платформа CLAR буде оновлена за допомогою стилю Neue Klasse, щоб максимально наблизити його до EV, а його лінійний шість циліндрів отримає допомогу від м’якого гібриду для підвищення показників м.д. та потужність поза межами 543 к.с. (550 к.с.) поточного класичного M3, CS. Обидва будуть мати прості бейджики M3, незважаючи на те, що BMW вже офіційно запатентувала назву iM3.
