/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F459%2F2e178ea989de6a678a568aeffa48fbe6.jpg)
Reuters: Мита Трампа обвалили акції автовиробників
Акції глобальних автовиробників відреагували на те, що президент США Дональд Трамп «встановив стіну митних тарифів навколо автомобільного сектора США».
Ціни на акції автовиробників по всьому світу впали, тим часом американський автогігант General Motors (GM.
N) знизився на 7% на передпродажних торгах, а Ford Motor (F.
N) втратив приблизно 4%.
Мита Трампа роблять американські автомобільні компанії вразливими після багатьох років побудови великого транскордонного ланцюга постачання та розширення виробничих можливостей у Мексиці і Канаді, що є критично важливими для підтримки їхніх продажів у США.
Після відкриття європейських ринків акції Volkswagen, провідного європейського автовиробника, впали на 2%, тоді як акції люксових брендів BMW (BMWG.
DE) і Mercedes-Benz (MBGn.
DE) знизились приблизно на 3% кожен.
Згідно з даними LSEG, акції Toyota втратили на 2,7%, Honda — на 3% і Nissan — на 2,2%.
Hyundai Motor і Kia впали приблизно на 4% кожна.
«Мексика, Японія, Південна Корея, Канада і Німеччина є найбільшими постачальниками автомобільної продукції в США і можуть зазнати збитків, якщо Трамп не відступить», — сказав Расс Молд, інвестиційний директор AJ Bell.
«Це ще один удар по відносинах між США та рештою світу і ще одна причина для недовіри інвесторів».
Як зазначається в матеріалі, Volkswagen перебуває в зоні ризику, адже 43% його продажів у США надходять із Мексики.
Глава асоціації автомобільної промисловості Німеччини заявив, що тарифи є «фатальним сигналом» для світової торгівлі.
«Ризик глобального торговельного конфлікту — з негативними наслідками для світової економіки і зростання, добробуту, робочих місць і споживчих цін — високий для всіх сторін», — наголосила президент VDA Гільдегард Мюллер у своїй заяві, прикликавши до двосторонніх перемовин між США і ЄС для пошуку рішення.
Адміністрація США встановила крайній термін 2 квітня для розкриття своєї ширшої політики щодо тарифів, що означає, що удар по акціях був менш драматичним, ніж коли Трамп вперше пригрозив виробникам з інших країн додатковими зборами.
Проте цей сигнал, що негативно впливає на союзників і покупців автомобілів, все ж таки турбує ринки, які не поспішають визнавати, що тарифи можуть стати постійними і призвести до довготривалих змін у світових торговельних потоках.
Майже половина з 16 мільйонів автомобілів, проданих у США торік, були імпортними, а їхня загальна вартість перевищила 330 мільярдів доларів, повідомляють аналітики Goldman Sachs.

