«Укрзалізниця» після кібератаки відкрила додаткові каси у двох містах
«Укрзалізниця» після масштабної кібератаки поступово відновлює роботу онлайн-сервісів, однак через високе навантаження можливі тимчасові збої. Щоб забезпечити пасажирів квитками, компанія відкрила додаткові каси у містах із найбільшим пасажиропотоком – у Києві та Львові. Про це повідомляє «Главком» з посиланням на пресслужбу компанії.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F13dd60d2c3f6ea5b7c57f144d41f8394.jpg)
Як повідомили у пресслужбі компанії, для збалансування попиту відкрито додаткові каси у містах із найбільшим пасажиропотоком. У Києві наразі працюють 27 кас: 25 на Центральному вокзалі та дві додаткові – на Південному. У Львові кількість кас збільшили до 10.
Також пасажирам у касових залах допомагають вокзальні «янголи», які консультують щодо купівлі, повернення квитків та посадки на поїзд.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F8872757666404c0f8baf9c5c8c18e938.jpg)
Тим часом ІТ-команда «Укрзалізниці» спільно з партнерами цілодобово працює над усуненням наслідків збоїв та повним відновленням систем.
Згодом стало відомо, що онлайн-системи «Укрзалізниці» зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Фахівці компанії співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.
27 березня повідомлялося, що сайт і застосунок «Укрзалізниці» вдалося відновити за 89 годин безперервної роботи після атаки на ключові операційні системи.
До слова, «Укрзалізниця» запустила продаж квитків на поїзди далекого сполучення у низці приміських кас, а також подовжила їхній графік роботи.
