Додаткові кіловати у платіжці: що робити, якщо лічильник почав завищувати споживання
Додаткові кіловати у платіжці: що робити, якщо лічильник почав завищувати споживання

Додаткові кіловати у платіжці: що робити, якщо лічильник почав завищувати споживання

Завищені рахунки за електроенергію можуть надходити з кількох причин. Одна з них – проблеми з лічильником. Як правильно діяти у таких випадках, розповіли фахівці "Закарпаттяобленерго".

Електролічильник може виходити з ладу, як і будь-які інші пристрої. Одна з ознак, що він працює некоректно – раптове збільшення платіжки. Втім, може бути і з точністю навпаки. В обох випадках не можна зволікати.

Електролічильник. Фото: скрін youtube

Так, якщо споживач сумнівається у справності лічильника, необхідно звернутися до свого оператора системи розподілу з письмовою заявою та проханням зняти прилад обліку на експертизу метрологічних характеристик.

Після цього лічильник буде демонтовано, а замість нього буде встановлено інший прилад обліку. Споживачу залишиться наперед сплатити вартість проведення метрологічної експертизи компетентними службами.

Заміна електролічильника. Фото: скрін youtube

Якщо буде встановлено, що електролічильник вийшов з ладу, постачальник послуг зобов'язаний відшкодувати споживачеві ці витрати.

"У разі підтвердження експертизою неправильної роботи приладу обліку енергопостачальник відшкодовує споживачу всі витрати, пов’язані з проведенням експертизи", - йдеться у повідомленні.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, до платіжки за світло може додатись ще 4000 грн: кому доведеться вивертати гаманець.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, платіжки за березень будуть із сюрпризом: частини українців скоригували тариф на світло.

Джерело матеріала
loader
loader