/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F43ffae7ec202ddc99eec2fea86c67df4.jpg)
Чи поверне УЗ втрачені “обіймашки” внаслідок кібератаки: коли відновлять роботу програми лояльності
Користувачі онлайн-сервісів купівлі квитків Укрзалізниці скаржилися на технічні проблеми, які виникли після відновлення роботи сайтів та додатків. Зокрема, багато користувачів повідомляли, що не можуть оновити інформацію у своїх профілях.
Факти ICTV дізнавалися, чи поверне УЗ втрачені “обіймашки” внаслідок кібератаки та чи відновила компанія роботу застосунку після атаки.
Чи поверне УЗ втрачені обіймашки внаслідок кібератаки
Згідно з повідомленням Укрзалізниці, наразі онлайн-сервіси компанії з продажу квитків працюють стабільно. Було здійснено перехід на нову платформу, де вибудувано додатковий захист. Наразі активно відновлюється додатковий функціонал сервісів.
У мобільному застосунку Укрзалізниці вже доступне планування подорожей з пересадками. На вокзалах не спостерігається черг біля кас, ситуація спокійна, поїзди курсують за розкладом.
Програма Залізні друзі від Укрзалізниці — це програма лояльності для пасажирів, які купують квитки через мобільний додаток Укрзалізниці.
За кожен кілометр подорожі поїздами Укрзалізниці пасажири отримують “обіймашки” — бонусні бали. Кількість “обіймашок”, що нараховуються, залежить від класу вагона (плацкарт, купе, СВ тощо). Накопичені “обіймашки” можна обміняти на різні подарунки від Укрзалізниці та партнерів.
Працівники компанії повідомили, чи поверне Укрзалізниця втрачені обіймашки у додатку. У компанії наголосили, що мають намір повернути “обіймашки”, які були втрачені внаслідок кібератаки.
Компанія підкреслила, що, попри спроби ворога, любов, єдність та залізна воля українців залишаються непохитними. В Укрзалізниці запевнили, що незабаром “обіймашки” знову будуть доступні в додатку, і закликали пасажирів триматися разом.
Фото: Укрзалізниця
