/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F30ec4bc235c486dccc169248fb529f40.jpg)
Деталі Onimusha: Way of the Sword — 20 годин самурайських боїв, але без відкритого світу
Capcom повертає Onimusha: Way of the Sword, але вперше за майже 20 років пропонує традиційний екшн без відкритого світу.
Продюсер Акіхіто Кадовакі та ігровий директор Сатору Ніхеї розповіли про гру в інтерв’ю японському виданню Famitsu. Вони поділилися деталями про її тривалість, складність та новий підхід до світу, а саме те, що рівні будуть чітко розділені.
Capcom не планує робити гру довгою, як RPG або souls-like проєкти. За словами Кадовакі, проходження Onimusha: Way of the Sword займе близько 20 годин:
«Я хочу зробити це прийнятим обсягом для одиночної екшн-гри. Це не гра, де ви постійно перемагаєте одного й того ж босса, як у “Monster Hunter”, тому її проходження займе близько 20 годин. Хоча це ще не вирішено. В основному, історія розвивається, коли ви проходите рівні. Це не відкритий світ», — каже Кадовакі.
Крім того, гра буде поділена на етапи, а не пропонуватиме відкритий світ. Хоча фанати сприймають нововведення неоднозначно, бо деякі сподівалися на більш масштабний проєкт і відкритий світ, особливо після успіху Ghost of Tsushima та Elden Ring. Можливо, що студія покаже гру, сфокусовану на геймплеї та історії без зайвого розтягування.
Сюжет без зв’язку з попередніми іграми
Гра відбуватиметься на початку періоду Едо у Кіото, але історія кланів Оні та Генма були повністю переосмислені, а сеттинг зазнав значних змін. Завдяки цьому гра Onimusha: Way of the Sword не має прямого зв’язку з попередніми частинами, що робить її доступною навіть для новачків.
Це означає, що фанати можуть забути про Саманосуке, Дзюбейа та інших персонажів минулих частин. Деяких гравців це розчарувало, особливо тих, хто хотів дізнатися, що сталося з головними героями оригінальної трилогії.
Way of the Sword не прагне бути черговим Dark Souls із самураями. Гра орієнтована на ширшу аудиторію, тому Capcom не збирається робити її надто складною.
«Ми хочемо, щоб широке коло шанувальників екшн-ігор насолоджувалося грою, тому ми продовжуємо політику не ускладнювати її. Однак, якщо босів легко перемагати, це буде нудно, тому ми продовжуємо вносити корективи щодня», — розповів ігровий директор Сатору Ніхеї.
Наразі розробники ще не визначилися з точними рівнями складності, але загальний підхід зрозумілий. На перший погляд, Onimusha: Way of the Sword буде чимось середнім між класичними іграми серії та сучасними екшенами Capcom. Гру орієнтовно випустять у 2026 році.
Джерело: Wccftech
