Hyundai Ioniq 5 з пробігом 660 тисяч кілометрів: названі ключові проблеми
Hyundai Ioniq 5 з пробігом 660 тисяч кілометрів: названі ключові проблеми

Hyundai Ioniq 5 з пробігом 660 тисяч кілометрів: названі ключові проблеми

У Південній Кореї помітили електромобіль Hyundai Ioniq 5, який проїхав 660 тисяч кілометрів. У соціальних мережах завірусилися пости власника електромобіля 2021 року випуску, який встиг намотати неймовірні 666 255 кілометрів.Яка саме модифікація витримала таке серйозне навантаження не уточнюється, зате є перелік робіт, які довелося зробити. Головна несправність – відмова оригінального тягового акумулятора на пробігу 580 тисяч кілометрів.Зазначається, що власник електромобіля регулярно змінював гальмівну рідину та мастило в диференціалі, але в іншому ніяких додаткових регламентних робіт не знадобилося. Однак відмови траплялися: оригінальна батарея вийшла з ладу при пробігу 580 тисяч кілометрів, зберігаючи 87 відсотків ємності, також зламався блок керування зарядним пристроєм. Окрім того, один раз Hyundai Ioniq 5 перейшов у аварійний режим.Цікаво, що новий акумулятор Hyundai Ioniq 5 отримав безкоштовно, хоча гарантія на деталь складає лише 160 тисяч кілометрів. Можливо, автовиробник вирішив вивчити батарею, або ж йшлось про маркетингову акцію. Якщо історія власника правдива, то надійність Hyundai Ioniq 5 цілком гідна, тільки попит на модель залишається на невисокому рівні.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний кросовер Hyundai Casper отримав позашляхову версію.

Джерело матеріала
loader