У першому кварталі седан став другим за популярістю моделлю Hyundai
У першому кварталі седан став другим за популярістю моделлю Hyundai

У першому кварталі седан став другим за популярістю моделлю Hyundai

Hyundai встановив рекордні продажі у США у березні, реалізувавши 87 019 автомобілів, що на 13 відсотків більше.Цей результат був допоможений вибухом продажів моделей Tucson, Santa Fe і Palisade.Elantra зросла на 25 відсотків, ставши другою за популярністю моделлю Hyundai у березні.Hyundai продовжує радуватися успіхами, оскільки Elantra та Sonata відзначилися зростанням продажів у минулий місяць. Перша модель була настільки популярною, що стала другою за популярністю у США серед автомобілів цієї марки.Продажі Elantra стрімко зросли на 25% і склали 14 461 одиницю в березні. А ось Sonata показала зростання на 1%, до 5 706 одиниць. Це трохи дивно, оскільки продажі Sonata вже зросли на 20% за весь поточний рік.У сегменті седанів погані новини – продажі моделі t впали на 28%, до 1 435 одиниць. І в той же час, Ioniq 5 не зазнав подібної долі, оскільки продажі стрімко збільшилися на 17%, до 3 919 одиниць.Найпопулярнішим автомобілем Hyundai у минулий місяць став , продажі якого зросли на 28%, до 23 631 одиниці. Квадратний Santa Fe піднявся на 25%, тоді як старіючий Palisade все ще підтримується в молодіжному середовищі завдяки зростанню на 20%.У загальному, Hyundai продав 87 019 автомобілів у березні, що на 13% більше. Компанія зауважила, що це був їх найкращий березень усіх часів і призвело до “шостий місяць поспіль найкращих загальних продажів.”Протягом першого кварталу Hyundai продало 203 554 автомобілі, що на 10% більше, ніж минулого року, і рекордний для першого кварталу. Компанія повідомила, що продажі гібридів зросли на 68%, а продажі електромобілів зростали трохи – на 3%.Хоча тарифи можуть невдовзі покласти край цьому, Генеральний директор Hyundai Motor North America Ренді Паркер сказав: “З відкриттям нашого Georgia Metaplant та , ми розширюємо виробництво в США, зміцнюємо ланцюжки поставок та створюємо американські робочі місця. Наші зобов’язання до інновацій та задоволення попиту споживачів залишаються міцними, і ми продовжуємо локалізувати виробництво та розширювати ланцюжок поставок для управління ринковими умовами.”

Джерело матеріала
loader