/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Fca42cea1faa2ac24eb6830d3b8f8695d.jpg)
Як повернути квитки, які були втрачені після кібератаки: план дій від "Укрзалізниці"
В акаунтах пасажирів відновлять електронні залізничні квитки, які були придбані в застосунку «Укрзалізниці» до кібератаки.
Про це пише пресслужба «УЗ».
Як відновити свій квиток, придбаний раніше.
Зайдіть у свій акаунт у застосунку «Укрзалізниці».
Натисніть на банер на головній сторінці, який переведе вас на окрему сторінку перегенерації квитка.
Натисніть кнопку «Завантажити PDF-квиток» та збережіть відновлений квиток на своєму телефоні.
В «УЗ» рекомендують усім пасажирам додати свою дійсну електронну пошту до власних акаунтів у застосунку та на сайті «Укрзалізниці», адже всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача.
Як заявили в «УЗ», жодна інформація про спеціальні або військові вантажі в її системі не зберігається.
А від 29 березня після кібератаки в онлайн-сервісах «Укрзалізниці» з продажу квитків не було зафіксовано збоїв і вони стабільно працювали.
Кіберфронт працює: онлайн-сервіси «Укрзалізниці» відновлюють у режимі нон-стоп.
«Укрзалізниця» зазнала масштабної кібератаки: як купити квиток і поїхати.
Масштабний збій у роботі «Укрзалізниці»: коли зникнуть величезні черги до кас.
