/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F53b0cd7573b519b869ca5bb26ba6083b.jpg)
Після кібератаки "Укрзалізниця" залишила пасажирів без квитків: як отримати гроші назад
Після нещодавньої кібератаки на систему "Укрзалізниці" пасажири зіштовхнулися із несподіваними проблемами при поверненні квитків.
Дехто зауважив, що їхні квитки просто зникли з додатку, а гроші за них не повернулися. Не найприємніший початок для подорожі, погодьтеся.
Компанія пояснила ситуацію в коментарях на Facebook, уточнивши, що для повернення коштів потрібно заповнити онлайн-заявку та прикріпити квиток чи квитанцію про оплату.
Але важливо не тягнути – заявку треба подати щонайменше за годину до відправлення поїзда. Все це можна зробити через спеціальну форму за посиланням. Після цього заявка перевіряється вручну, та в залежності від банку, гроші можуть надійти на картку протягом від 30 до 180 днів.
Пасажирам радять зберігати квитанції, щоб уникнути додаткових складнощів.
Крім того, в мобільному додатку зникла інформація про минулі поїздки та накопичені бонуси, що, звичайно, теж не тішить. У компанії обіцяють відновити ці дані, але терміни залишаються невизначеними.
Що робити, якщо квиток зник із програми, а на руках лише квитанція банку?
У відповідь на запитання однієї з пасажирок у соцмережах "Укрзалізниця" пояснила, що якщо квиток було куплено до атаки (до 22 березня), то достатньо пред'явити квитанцію та посвідчення особи начальнику поїзда, і місце вам обов'язково знайдуть.
Загалом, якщо вже зовсім напружено - сідайте в будь-який вагон, якщо зупинка не триває довго.
Раніше ми писали, "Гдє я вазьму тєбє паліцию?": у пасажирки вкрали телефон, співробітники "Укрзалізниці" заблокували прохід
Крім того, тепер можна купувати квитки на потяг для друзів та близьких – з бонусами
