"Чим Київ гірший за Варшаву чи Прагу?" — українка звинуватила Укрзалізницю у байдужості до безпеки
"Чим Київ гірший за Варшаву чи Прагу?" — українка звинуватила Укрзалізницю у байдужості до безпеки

"Чим Київ гірший за Варшаву чи Прагу?" — українка звинуватила Укрзалізницю у байдужості до безпеки

Пасажирка з Києва обурена станом електрички та агресією попутника — вимагає змін.

Жорстку критикуна адресу Укрзалізниці висловила пасажирка приміського потяга Київ–Ніжин. За словами жінки, поїздка залишила в неї глибоке відчуття обурення та небезпеки.

Вона поділилася своїм досвідом на офіційній сторінці компанії у Facebook.

"Чому такий сморід від туалеті? Я востаннє їздила електричкою в 16 років, мені зараз 34. Нічого не змінилося: ті ж сидіння, ті ж вікна. Це просто жах!" — пише пасажирка.

"Коли я намагалася відкрити вікно, до мене підлетів чоловік із неадекватною реакцією. Почав говорити на "ти", грубити, погрожувати. І ніхто на це не реагував! Це добре, що я знаю техніки самооборони. А якби ні? Хто відповідатиме?" — додає вона.

Жінка обурена не лише фізичним станом поїзда, а й відсутністю будь-яких механізмів захисту пасажирів.

"Чому в українських електричках досі немає кнопки екстреного виклику? У Польщі, Чехії, Німеччині вона є. Чим Київ гірший за ці міста?" — ставить риторичне запитання користувачка.

"Це ваша відповідальність забезпечити хоча б мінімальну безпеку пасажирів!" — підсумовує вона.

У відповідь Укрзалізниця закликала оформити офіційне звернення:

"Нам прикро, що ваша поїздка залишила неприємні враження. Якщо ви стали учасником конфліктної ситуації чи маєте зауваження — важливо фіксувати це через гарячу лінію або в приватних повідомленнях. Ми відкриті до конструктивного діалогу", — відповіли у компанії.

Однак пасажирку така відповідь не влаштувала. Вона заявила, що вже звернулась у приватні повідомлення, але спілкується там із ботом, а також додзвонилась на гарячу лінію.

"Це така у вас "процедура" — з ботом спілкуватись? У вас вже був випадок насильства над Анастасією Луговою у 2023 році. Тоді лише через рік з'явилися жіночі купе. А зараз знову — жодної реакції", — наголосила вона.

Раніше "Телеграф" писав про те, що пасажири Укрзалізниці зіткнулися з дивною ситуацією: купити квиток на проміжні станції неможливо, хоча місця до кінцевих зупинок є у достатній кількості. Через це людям доводиться переплачувати, купуючи квитки на довші маршрути. Укрзалізниця пояснює це алгоритмом розподілу місць, проте пасажири не задоволені такою відповіддю.

Теги за темою
Київ Укрзалізниця
Джерело матеріала
loader
loader