/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F4f5aa947708cffa45c0495f91773de3c.jpg)
Megogo запустив вертикальні серіали — доступні перші 19 з епізодами до 1,5 хвилини
Megogo став першим українським OTT-сервісом, який інтегрував формат вертикального перегляду контенту — на кшталт того, що використовується у TikTok, Reels чи YouTube Shorts.
Відсьогодні для перегляду на платформі доступні 19 вертикальних серіалів правовласника Briz, по 45 епізодів у кожному тривалістю 1-1,5 хвилини. Усі мають українську озвучку та «вшиті» українські субтитри — для зручного перегляду в будь-яких місцях, й зокрема громадських, де варто вимкнути аудіо.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F161a4d990851b800a01ad99ed9a2912e.jpg)
Новий формат доступний користувачам Megogo в мобільному застосунку у розділі «Short dramas» і загалом пропонується на всіх ринках, де працює платформа (в Польщі та Казахстані зокрема) в межах передплати (SVOD).
У релізі зазначають, що у 2024 році 26,2% передплатників Megogo споживали контент з мобільних пристроїв, тож новий формат точно знайде своїх прихильників.
Раніше сервіс поділився цікавою статистикою щодо того, як користувачі споживали контент у 2024 році: вони проводили з сервісом у середньому одну годину на день, найчастіше зі Smart TV, а найуживанішим емодзі на інтерактивах телебачення став прапор України.
Лідером за кількістю придбань став фільм «Дюна: Частина друга», тоді як за годинами переглядів рекордсменом був «Сам удома». «Гра престолів» втримала планку як найпопулярніший серіал, а серед українського контенту за переглядами відзначився оскароносний «20 днів у Маріуполі».
