Генеральний директор Shopify радить підлеглим подумати про використання ШІ, перш ніж збільшувати кількість персоналу
Генеральний директор Shopify радить підлеглим подумати про використання ШІ, перш ніж збільшувати кількість персоналу

Генеральний директор Shopify радить підлеглим подумати про використання ШІ, перш ніж збільшувати кількість персоналу

У нещодавній пам’ятці для співробітників генеральний директор Shopify Тобі Лютке зробив сміливу зміну політики: команди повинні продемонструвати, чому штучний інтелект не може виконувати роботу, перш ніж їм буде дозволено вимагати збільшення кількості персоналу та ресурсів.

«Перш ніж вимагати збільшення кількості співробітників і ресурсів, команди повинні продемонструвати, чому вони не можуть отримати те, що хочуть, за допомогою штучного інтелекту», — написав Лютке в записці , яку він публічно оприлюднив у соціальних мережах у понеділок. "Як би виглядала ця область, якби автономні агенти штучного інтелекту вже були частиною команди? Це запитання може призвести до справді цікавих дискусій і проектів". 

Просування ідеї про те, що штучний інтелект і так звані агенти можуть допомогти Shopify підтримувати меншу робочу силу, безумовно, викличе суперечки, враховуючи широке занепокоєння щодо впливу ШІ на робочі місця. Згідно з новим звітом Організації ООН з торгівлі та розвитку, штучний інтелект може порушити роботу понад 40% ролей у всьому світі.  

Однак Лютке не єдиний генеральний директор, який шукає ШІ для підвищення ефективності. Інші лідери технологічного простору висловили подібні почуття.

Себастьян Семятковскі, виконавчий директор Klarna, похвалився тим, як чат-бот Klarna зі штучним інтелектом виконує роботу 700 агентів з обслуговування клієнтів. Він також сказав, що завдяки штучному інтелекту робочу силу Klarna можна скоротити лише до 2000 осіб. Зараз у Klarna працює близько 4000 осіб.

Станом на 2024 рік у Shopify було близько 8100 співробітників . За рік до цього компанія звільнила 20% персоналу. За повідомленням Business Insider , у січні Shopify тихо звільнив співробітників у своєму відділі обслуговування клієнтів.

Джерело матеріала
loader
loader