/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F459%2F8abe8a970630bb4b8e0bff8a32e42770.jpg)
Подвійна гра ProfiGips: як польська компанія опинилася в епіцентрі скандалу
Відомий польський виробник будівельних матеріалів Profi.
Gips опинився під шквалом критики, причиною якої стала подвійна політика компанії.
Адже попри понад трирічну повномасштабну війну Росії проти України, бренд так і не вийшов з ринку РФ, при цьому активно просуваючи свою продукцію і на українському ринку.
Однією з причин, яка суттєво підвищила градус загального обурення став нещодавній контент офіційного російського сайту Profi.
Gips — де були опубліковані привітання з 23 лютого з символікою часів СРСР, включаючи червоні зірки та зображення серпа з молотом.
Ця ситуація стала своєрідним каталізатором для резонансу як серед українців, так і на міжнародній арені.
Адже більшість європейських брендів вже покинули російський ринок на знак підтримки України та слідування санкційній політиці, Profi.
Gips обрали інший шлях — комерційну діяльність у країні агресорі.
Питання етики та подвійних стандартів.
Безсумнівно, ви все ще можете зустріти продукцію Profi.
Gips у багатьох українських магазинах будівельних матеріалів.
Однак перед споживачами та ритейлерами все частіше виникає питання: наскільки виправдано співробітництво з брендом, паралельно заробляючим і в Україні, постраждалій від війни, і в Росії, яка цю війну веде?.
Обурення громадськості викликало не лише те, що компанія працює на двох ринках воюючих держав, але і явні жести підтримки російських військовослужбовців — публікація привітань з Днем захисника Вітчизни на фоні радянської символіки сприймається як недвозначний сигнал.
Репутаційні ризики та можливі наслідки.
Градус розгорілого скандалу може суттєво вплинути на комерційну діяльність Profi.
Все частіше можна почути заклики до бойкоту продукції компанії в Україні та країнах, що підтримують санкції проти Росії.
Ймовірно, що до ситуації під’єднається польська влада і правозахисні організації, які вже не раз висловлювались проти економічних контактів з державою-агресором.
Саме вони вирішать, наскільки діяльність Profi.
Gips відповідає офіційній позиції Польщі та її союзників.
Ця історія може слугувати яскравим прикладом того, що може очікувати бізнеси, які хочуть всидіти на двох стільцях можуть привести до репутаційних втрат і кризи довіри.
Під тиском громадської думки компанія може опинитися перед необхідністю зробити вибір: зберегти доходи від співпраці з РФ чи підтримати своїх клієнтів в Україні та інших європейських країнах, зберігши лояльність і репутацію.
Автор: Василь Мовчан.

