Як один чоловік увідмовився від мит на електромобілі з Китаю імпортувати їх законно до США
Як один чоловік увідмовився від мит на електромобілі з Китаю імпортувати їх законно до США

Як один чоловік увідмовився від мит на електромобілі з Китаю імпортувати їх законно до США

Електромобілі з Китаю можуть бути готові захопити світ, але в США це зовсім інша історія.Минулого року Байден збільшив податки з 25% до 100%, щоб зняти їх конкурентну перевагу.Нові мита Трампа ще більше ускладнили ситуацію, але у 2021 році хтось все-таки зміг привезти Wuling.США і Китай тривалий час знаходяться у конфлікті, і їх ривалізація здається зростає з кожним днем.Це можна порівняти з ситуацією США проти СРСР у 21 столітті – холодна війна 2.0, якщо хочете, де Китай замінює країну, колишній СРСР, яка зламалася майже негайно в початку 1990-х. Завжди потрібен великий, страшний ворог, щоб змусити своїх громадян діяти та утримати зайнятий свій військово-промисловий комплекс, правда?Один з найбільш непростих фронтів у цій неозаявленій війні – автомобільна промисловість. Китай колись був схожий на СРСР, що здавався західним країнам величезним та застряглим у минулому, його людям взагалі не дозволяли нічого. Більшість з них навіть не мали автомобілів, до чертиків, а ті, хто мали, були змушені лагодитися на посередні, на нашій думці, місцево виготовлені автомобілі. О, як змінилися часи.У США Є Проблема “Національної Безпеки”Сьогодні світ боїться саме Китаю; причому це не буде завдяки бронетехніці, авіаскладам та авіаносцям, а чомусь набагато менш страшним, що вже популярно na Заході: електромобілі. І не дешеві європейські або американські підробки, а такі, що мають передові технології, сучасний дизайн, багато вбудованих функцій та навіть продуктивність, яка може конкурувати з будь-якими конкурентами. І все це за набагато більш доступну ціну.Не дивно, що США активно забороняє їх імпорт в країну з метою захисту національної безпеки.Більше:Це не розпочалося з Байдена, незважаючи на те, що 47-й Президент був дуже голосним у питанні зупинки просування Китаю. Старий орендар Білого дому Джо Байден саме збільшив тарифи на китайські автомобілі з 25 до 100 відсотків у 2024 році, а також заборонив технологічному гіганту Huawei увіз в США, посилаючись, як ви вже могли вгадати, на питання національної безпеки.Крім китайських авто від брендів , Polestar та Ford, жодні автомобілі із Народної Республіки не можуть бути продані в США, тим часом як GM та Ford ведуть бізнес в Китаї вже багато років і навіть будують , що відповідають побажанням місцевих покупців.Один Проект Захоплення GM: Wuling MacaronНастав час розповісти про Джона Карліна, чоловіка, який може або не мав увагу всі ці події, коли прочитав статтю у 2021 році про те, що Wuling Hongguang Mini EV GM в Китаї перевершує продажі в. “Я побачив статтю, де сказано, що найпопулярніший електромобіль у світі – Hongguang Mini EV, але ви не можете мати один. Це мене задовольнило: Чому він є найпопулярнішим транспортним засобом? І чому я не можу мати один?”, – сказав він.Хоча він був схвильований, щоб дізнатися, що весь підйом, він все ж замовив Wuling Macaron, більш модну версію Mini EV, яку був вирішений зробити своїм щоденним авто, незважаючи на те, що офіційно заборонено імпортувати автомобілі з Китаю.Несхибно, він купив один та почав шукати спосіб законно привезти EV на американській землі. Купівля була легкою, і вона йому обійшлася менше, ніж в 8 000 доларів. Проте імпортувати, реєструвати та керувати ним на автострадах США виявилося справжнім викликом. В жовтні Карлін, медична сестра та аналітик зі якості процесів, їхав з Оклахома-Сіті до Фріпорт, Техас, щоб забрати його. Це, звичайно, породжує питання: як він це зробив?Правове Коло та Винахідливе РішенняПерша перешкода для Карліна була , не пройшовши федеральний процес сертифікації. Проблема полягала в тому, що Китай насправді не був справжнім виробником EV довго часу. Сірі або паралельні імпорт, що цвіте в інших країнах, таких як Великобританія, де протягом років імпортовані японські ікони, теж не був варіантом.Конгрес піклувався про це в 1988 році, коли він закрив їх, щоб захистити від інвазії європейських і японських автомобілів, яка траплялася тоді. Навіть якби це врешті-решт не користувалося великим попитом серед вітчизняних виробників.Тим не менш, Карлін мав іншу можливість. Як він розповів Wired, він виявив, що деякі штати, включно з Оклахомою, мають власні норми безпеки для транспорту низької та середньої швидкості, які не дозволені на шосе. Це повинні бути легальні гольф-кари або фермерські транспортні засоби, але і .Ще Більше:Єди недолік, який було зроблено для реєстрації, полягало в тому, що Карлін лімітував максимальну швидкість EV до 35 миль на годину, довівши, що він не буде їздити на шосе. Хоча для багатьох це було б великою перешкодою, Карлін роздумував, що оскільки він їздитиме на ній лише на роботу або в магазин, максимальна швидкість all однак не мала значення.З цим питанням впорався Macaron, зареєстрований Карліном як першою особою, яка привезла такий автомобіль до США. Всього він йому обійшовся приблизно в 13 000 доларів, що на 50 відсотків більше за початкову вартість менш, ніж 8 тис. доларів, але все одно дешевший за будь-який інший EV на ринку, і він добре впорався зі своїми обов’язками.Солодка Перемога, Але На Який Час?Карлін насолоджувався маленьким китайським EV протягом 12 місяців. Навіть після того як штат Оклахомі перевірив його документацію (він успішно пройшов), і його слідкували поліцейські (але ніколи не зупиняли), йому довелося попрощатися з ним, коли не вказана американська компанія запропонувала йому придбати його для проведення досліджень.Фактично, генеральний директор компанії особисто відвідав його в Оклахома-Сіті і сів у машину. Карлін визнав для Wired, що він міг “побачити, як він обертається головою, реалізуючи це і те, дивлячись на ці різні функції та матеріали”.Сьогодні, інша людина запроцювала оригінальному податку Байдена 100 відсотків, який був посилено Трампом і 20-опроцентним платіжем на китайські автомобілі спочатку, і нещодавно, вартість була значно вища, ніж у 2021 році, тому вдача вести все це зусилля, щоб привезти Wulling, мабуть б не мала сенсу. Але тоді це було перемогою для особистості, яка боролася проти уряду, який перешкоджав їй отримати бажане, і вона все зробила згідно з правилами, не зловживаючи тіньовими практиками. Ми впевнені, що він вважає, що всі ці зусилля були заслуженими.

Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader