/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2F0ed8492d9b6cb43ffc765010238c2ffb.png)
Мобільний зв’язок по-радянськи: митрополит ПЦУ пожалівся на Kyivstar
Наразі компанія не відреагувала на скарги
Митрополит Білоцерківський, речник Київської Митрополії ПЦУ Євстратій Зоря оголосив про припинення майже 20-річної співпраці з мобільним оператором Kyivstar. У своєму дописі він розповів, як спроба відновити електронну SIM-карту перетворилася на тривалий і безрезультатний процес, позначений байдужістю до клієнта.
Як зазначив чоловік у на своїй Facebook-сторінці, попри неодноразові звернення до представників компанії та надання всіх необхідних документів, процедура верифікації особи виявилась надмірно складною та безрезультатною.
За словами митрополита, навіть офіційна відмова установи виглядала абсурдно: Kyivstar посилався на те, що "відсутня інформація з фотокопіями кардхолдеру SIM-карти, на якому зображено цифри ICC-коду", хоча йшлося про електронну SIM-карту, яка ніколи не мала фізичного носія.
"Водночас кошти щомісячно списувати з рахунку за послугу, яка не надається, ніхто не забуває. І вивести залишок коштів із номеру неможливо, бо доступу до номера телефону немає", — поділився Євстратій Зоря.
Речник київської церкви порівняв свій досвід із радянськими реаліями, де на перший план виходила формальність, а не якість обслуговування. Він також додав, що можливість зберегти свій номер завдяки MNP (перенесення номеру) дозволяє обирати кращого оператора без зайвих втрат.
"Хоча і не планував цього, кажу компанії — прощавайте!", — додав Зоря.
Наразі компанія не відреагувала на скарги церковного служителя.
До слова, це вже не перший випадок, коли митрополит розриває давні відносини з великими структурами через незадовільний сервіс. 2 роки тому він припинив багаторічну співпрацю з одним із найбільших банків України з аналогічної причини — і, за його словами, жодного дня про це не пошкодував.
