/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F36f70fbb8d7d7c8ec1086d86722a3a93.jpg)
Dodge намагається продати Charger Daytona EVs за будь-яку ціну в надії залучити покупців
Пройти шлях від бензинових моторів до електричних мало б бути простою справою для автовиробників, яка однак не вийшла, як очікувалося. Недавній досвід Dodge свідчить про те, що дорога вперед виявилася набагато складнішою, ніж очікувалося.На жаль, модель, яка відмовилася від бензинових двигунів попереднього покоління масивних мускульних автомобілів, не виправдовує очікувань як у тестах, так і у продажах.Додаткові відомості:Критична ситуація виявилася настільки поганою, що Dodge, який представив Charger Daytona EV в кінці минулого року, тепер запропонував покупцям 6 500 доларів в якості національної роздрібної готівкової компенсації, відповідно до інформації, яку цитується з бюлетеня, відправленого дилерським пунктам. Це суттєво відрізняється від того, що зазвичай відбувається при запуску абсолютно нового спортивного автомобіля, оскільки дилери були більш ніж готові накинути величезні націнки на них у разі, звичайно ж, наявності достатнього попиту.Однак фанати абсолютно не відчули симпатії до електромобіля, оскільки вони ще згадують Hemi V8, залишаючи Dodge з серйозною проблемою на руках. Це виклик ще більше ускладнюється звітами про те, що ICE-двигун Sixpack, оскільки Stellantis призупинив роботу заводу у Віндзорі, де він має бути зібраний, у відповідь на мита у розмірі 25%, введені Трампом.Навіть якщо Sixpack буде запущений вчасно і отримає гарне прийняття від покупців, Dodge все ще повинен продавати електричний Daytona. Здається, що це легше сказати, ніж зробити, і їхні дилери це добре знають, оскільки вони пропонували знижки ще до того, як бренд оголосив про компенсацію у розмірі 6,5 тис. доларів.Додаткові відомості:Ця ситуація розпочалася у грудні 2024 року, але лише в минулий місяць ми знайшли 2025 Charger Daytona R/T на продаж за 39 945 доларів. Оскільки вартість цього автомобіля становить 62 685 доларів, це знижка у розмірі 22 740 доларів — і це не найбільша знижка, яку ми бачили. Насправді, інший приклад, який спочатку продавався за 61 590 доларів, пропонувався за 36 932 доларів, що на 24 658 доларів нижче за рекомендовану роздрібну ціну.Продавши всього у першому кварталі, Dodge чітко почув повідомлення, яке надсилають покупці. Тепер Sixpack має врятувати ситуацію, що є досить складним завданням. EV , тому це не проблема; проте характер його ICE-попередника, безумовно, так.Несподівані ВитратиПомимо відсутності емоційного зв’язку, є ще цінова етикетка. Ціноутворення Daytona повторює стратегію ціноутворення, яку використовував Dodge для Challenger, де верхні комплектації перетинали кордони преміум-класу. Але з новим Charger, початкова ціна стрімко зросла до 59 595 доларів для R/T і 73 985 доларів для Scat Pack. Деякі добре комплектовані екземпляри наближаються, або навіть в термінах MSPR.Додаткові відомості:На цьому етапі Daytona конкурує не лише з масовими автомобілями, але й з більш вишуканими та протестованими спортивними моделями. Ford Mustang GT коштує від 46 560 доларів. BMW 440i Coupe обійдеться приблизно в 65 тис. доларів. Навіть M4, який є бенчмарком у сегменті, починається з 80 000 доларів. Важко уявити, що думала Stellantis, встановлюючи ціну на Daytona на таку високу позицію, особливо з урахуванням того, що електричне питоме продуктивність досі важко продати.Чи Зможе Hemi Врятувати Ситуацію?Що ж може зробити Dodge? Нова платформа не була збудована для V8, але у Stellantis може і не бути вибору. Останні звіти підказують, що компанія вже вивчає можливості втиснути Hemi у двигунний відсік нового Charger . Чи прийде цей крок вчасно, щоб зберегти спадщину м’язових автомобілів бренду, інша питання. Сподіваємося, що ще не пізно.

