Продажі електромобілів визначені, і один з лідерів продажів постраждав в першому кварталі
Продажі електромобілів визначені, і один з лідерів продажів постраждав в першому кварталі

Продажі електромобілів визначені, і один з лідерів продажів постраждав в першому кварталі

Aмериканці придбали більше автомобілів у першому кварталі 2025 року, але це не лише ентузіазм до чистої енергії підштовхує ці цифри. Продажі електромобілів зросли на 11,4% за рік, частина цього зростання, ймовірно, обумовлена переживаннями через втрату федеральних податкових кредитів та. Навіть автомобілі на бензині отримали певну увагу, оскільки покупці поспішали купувати до того, як змінилися стимули або ціни. Кризові покупки: це вже не лише для туалетного паперу.У першому кварталі 2024 року весь ринок нових автомобілів (незалежно від типу приводу) зріс на 4,3%, до приблизно 3,9 мільйонів одиниць, за даними . Це ставить електромобілі на 7,6% ринку, помітне зростання порівняно з попереднім роком та ознака того, що перехід на електротранспорт, хоча й нерівномірний, продовжує крокувати вперед, принаймні наразі.Бренди: Tesla все ще лідирує, але не все так гараздІмовірно, ви вже відгадали, що Tesla все ще тримає корону виробника електромобілів. Компанія продала 128,100 автомобілів в першому кварталі, захопивши 43,5% частку ринку електромобілів. Це все ще домінування, але це менше на 8,6 відсоткових пунктів у порівнянні з попереднім роком. Частково цей спад можна пояснити затримками у запуску оновленої ​​моделі Y. Решта? Це, напевно, суміш конкуренції на ринку та продовжуваної кризи, комбінація театрів у соціальних мережах і сумнівних бізнес-рішень, через які дрожать як інвестори, так і покупці.Ford продовжує міцно утримувати друге місце, продавши 22,550 електромобілів у першому кварталі, що на 11,5% більше, ніж минулого року, що дало йому 7,7% частку американського ринку електромобілів. Але справжній драматизм відбувався трохи нижче. , різко впали аж на дев’яте місце після крутого падіння на 37,1%, продавши всього 8,553 автомобілі. Hyundai, раніше займав четверте місце, опустився на шосте, незважаючи на скромний зріст на 5,1% до 12,843 одиниць. Його супутник Kia втратив позицію від п’ятого до восьмого місця, оскільки продажі впали на 24,1% до 8,665.На їхні місця вирвалися з 19,186 проданими одиницями, що становить зростання на 114,2%, в той час як BMW піднявся на четверте місце з 13,858 поставками, що передбачує зростанні на 26,4% порівняно з минулим роком. Також були й інші помітні зміни: Porsche більш ніж утричілів свої продажі електромобілів у першому кварталі. З іншого боку, Mercedes отримала найбільший удар, зменшивши продажі на 58,3%, незважаючи на агресивні угоди про лізинг та значні стимули, про що зазначають багато наших читачів. Для всіх цифр і несподіванок дивіться повний розгортання брендів нижче.Моделі: Model Y Slips, але 3 SoarsРозглядаючи окремі моделі, Tesla Model Y все ще лідирує в США за продажами електромобілів, але його утримка на першому місці послабла. Він продав 64,051 одиницю в Q1, що становить стрімке зменшення на 33,8% в порівнянні з минулим роком. Це мало вигляд гіршим із-за того, що на початку кварталу доступний був лише дорожчий Лімітований Випуск. Побачимо, як справляється новий Juniper, коли весь асортимент буде в продажу.З іншого боку, Model 3 переживає свою хвилю. Він побачив велике зростання продажів на 70,3%, сягнувши 52,520 одиниць у Q1. Ймовірно, агресивна стратегія продажу Tesla також сприяла підйому, з покращеними пропозиціями лізингу та фінансування на нуль відсотків, хоча це зручно завершилося у квітні.Більше: Модель була серед лідерів у продажах електромобілів з 11,607 проданими одиницями, значним зростанням на 21%, з допомогою солідних знижок та інцентивів на лізинг. У п’ятірку лідерів також увійшли Chevrolet Equinox EV (10,329 одиниць), Honda Prologue (9,561) і Hyundai Ioniq 5, які показали 8,611 доставок, зростання на 26,2%.Вантажівки: F-150 все ще править, але Cybertruck доганяєЩо стосується залишається бестселером, навіть якщо поставки впали на 7,2% порівняно з аналогічним періодом 2024 року. Cybertruck від Tesla, любіть його чи ненавидьте (і багато хто в ньому сумнівається), принаймні піднімає популярність, з 6,406 проданими одиницями, що вище на 128,5% від початкових вибухово малих цифр минулого року.GMC не розрізняє продажі за стилем кузова, але Rivian робить, і його пікап R1T розійшовся всього на 1,727 одиниць у цьому кварталі, масштабне падіння на 47% порівняно з Q1 2023. Незважаючи на всі насмішки, які отримує онлайн Cybertruck, він все ще далеко випереджає R1T. Ні, це не те, як пообіцяв колись Елон, але він все ще знаходить більше покупців, ніж R1T, і це має би загудіти в кабінеті керівництва Rivian.

Джерело матеріала
loader