Суперкар з дванадцятьою циліндрами забезпечує 30 миль на галон та легко подолає швидкісні лежачі поліцейські
Суперкар з дванадцятьою циліндрами забезпечує 30 миль на галон та легко подолає швидкісні лежачі поліцейські

Суперкар з дванадцятьою циліндрами забезпечує 30 миль на галон та легко подолає швидкісні лежачі поліцейські

Не відомо щодо дефіциту суперкарів, які претендують на роль духовних спадкоємців ікон минулого, проте Gordon Murray Automotive T.50 не просто висуває такі побоювання, воно ще й підтверджує їх. Півдороги виробництва, Гордон Мюррей сів з водієм-тестувальником Даріо Франкітті, щоб розглянути, що робить T.50 гідним наслідувати слідами McLaren F1.Читайте: “Ми пообіцяли, що на автомобілі немає нічого, що б могло зупинити вас від бажання керувати ним”, пояснює Мюррей. Він має на увазі не лише керованість або дизайн. Ця обіцянка стосується також практичних питань, включаючи вартість обслуговування, паливну економічність і навіть зберігання. Хоча ефективність палива може не бути на першому місці у пріоритетах більшості власників суперкарів, T.50 витрачає більше 19,5 миль на галон. І це не маркетингова оцінка.Top Gear досяг 20,3 милі на галон, включаючи сегмент тільки по трасі, де T.50 показав 25 милі на галон. Відповідно до правильних умов, Мюррей каже, що він може навіть досягти 30 миль на галон. Такий рівень ефективності дозволяє подорожувати понад 400 миль на одному баку пального.Створений для ВодінняПрактичність не обмежується запасом пального. Багато власників суперкарів ставляться до стрімких під’їздів та вибоїн як до природних ворогів, але не в цьому випадку з T.50, як зауважує Мюррей. Він не лише має звичайний ґрунтовий просвіт, а й команда розробників створила не одну, а дві захисні підборіддя для передньої губи.Якщо власник якимось чином пошкодить одне з них, він може замінити лише одну нижню захисну частину, не знімаючи всю губу або весь бампер. Мюррей вказує, що витрати на експлуатацію дійсно впливають на власників суперкарів. І саме тому він хотів, щоб T.50 було автомобілем, яким власники могли б піклуватися за менше, ніж за руку або ногу.Сучасні Деталі, Класичний ФокусФранкітті також вказав на ключове поліпшення порівняно з McLaren F1: фари. Хоча старі фари були чудові для свого часу, нові ліхтарі далеко вдосконалені. У T.50 є невеликі золотисті ребра біля світлодіодів, які діють як радіатори тепла, пропонуючи додатковий візуальний ефект.Мюррей вважає, що T.50 досяг своєї мети. Він є кожним бітом машини для водіння, як і F1, але трохи краще. Крім того, він додає, що T.50 виправляє ті проблеми, які у F1 вже були. Створити відмінне продовження є важким завданням, але це, безумовно, виглядає як ідеальне.

Джерело матеріала
loader
loader