/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fe4d4a62d0d145bd9c2d38dc61bdc1793.jpg)
Квест із Дракулою та система карми: творці Kingdom Come Deliverance 2 розповіли, що вирізали
За словами Кліми, з Kingdom Come: Deliverance 2 було видалено приблизно 15% карти міста Куттенберг (Кутна Гора), а також 35 побічних завдань, серед яких – викрадення графа Дракули або його родича, інформує 24 Канал з посиланням на CzhechCrunch.
З табору Сигізмунда ви мали викрасти Влада Дракулу, його сина або батька – вже точно не пригадаю. Когось із членів родини, хто тоді жив і міг зустрічатися з Сигізмундом як королем Угорщини,
– розповів Кліма.
За задумом, гравці мали (безуспішно) спробувати захопити самого Сигізмунда й шантажувати його через заручника, а тим часом Ян Жижка мав отруїти криницю та влаштувати засідку на великий караван. "Усе це ми вирізали – залишилася тільки засідка", – додав Кліма.
Ще однією важливою вирізаною механікою стала система карми. Вона мала впливати на сни головного героя:
Якщо ви крали й убивали, це мали бути кошмари, у яких доводилося битися з примарами, демонами й душами вбитих вами.
На думку розробників, скорочення цих елементів дозволило зменшити загальний час розробки приблизно на пів року. Водночас Кліма не виключив, що частину вирізаного контенту можна буде побачити у майбутніх сюжетних DLC.
Раніше розробники також розповіли про те, чому в Kingdom Come: Deliverance 2 немає дітей. Їх вирішили не додавати в гру, адже це могло спричинити потенційні проблеми.
